رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر: از آقای مشایی بعید بود

******

امام جمعه رامسر:

***

از آقای مشایی بعید بود

***

رامسرنیوز- حجه الاسلام باقرزاده امام جمعه رامسر در خطبه های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت 26 مرداد روز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، آنان را اسطوره های صبر و مقاومت و پایمردی خوانده و حفظ حرمت آنان را وظیفه ای همگانی دانست.

به گزارش خبرنگار ما به نقل از وبلاگ ستاد برگزاری نماز جمعه رامسر، ایشان همچنین ضمن یادآوری کودتای ننگین 28 مرداد، آن را مصداق کوچکی از انبوه جنایاتی دانست که حکومت پلید آمریکا و انگلیس نسبت به مردم ایران رواداشته و گفت: این لکه های ننگ تا ابد از دامن آمریکا و انگلیس پاک شدنی نیست.

روز جهانى مسجد و کشتار گوهر شاد

امام جمعه رامسر با اشاره به 31 مرداد روز جهانی مسجد، خواهان برنامه ریزی هر چه جذابتر و مطلوبتر برای افزایش حضور جوانان در مساجد شده و از دولت نهم بخاطر توجه به امور مساجد تشکر کرده ولی آن را ناکافی دانسته و خواستار مساعدت بیشتر دولت برای ساخت و ساز و عمران مساجد شده و خطاب به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در حالی که در بسیاری از کشورهای اسلامی، مساجد از پرداخت بهای مصرف آب و برق معاف می باشند، زیبنده نظام اسلامی ما نیست که مساجد مجبور به پرداخت بهای مصرف آب و برق و گاز باشند.

ایشان همچنین از همگان خواست جهت تکمیل مسجد جامع پیامبر اعظم (ص) رامسر، هیئت بازسازی را بیش از گذشته یاری نمایند.

آقای باقرزاده با اشاره به سالروز شهادت شهدای غیور مسجد گوهر شاد بدست رضاخان و گرامیداشت خاطره آنان، حجاب را ارزشی بی بدیل برای جامعه و عامل استحکام بنیان خانواده خوانده و گفت: مع الأسف امروز نیز همفکران رضاخان با راه اندازی و یا نفوذ در بعضی رسانه ها مانند نشریات و روزنامه ها و سایتهای اینترنتی به تضعیف جایگاه حجاب پرداخته و قلمفرسایی می کنند.

اعتراض به سخنان معاون رئیس جمهور

وی با اشاره به سخنان اخیر یکی از معاونین رییس جمهور درباره علاقمندی به مردم اسرائیل که در حقیقت تکرار سخنان  چند وقت پیش ایشان بحساب  می آید گفت: متأسفانه این سخنان که بسیار نسنجیده و مخالفت آشکار با آرمانهای نظام اسلامی بحساب می آید، از ایشان بسیار بعید بوده و در تعارض علنی با اظهارات رییس جمهور محترم هم بوده و برای ملت بزرگ ما بهیچ وجه قابل قبول نمی باشد.

همانگونه که بارها اعلام شد و ملت بزرگ ما در سه دهه گذشته تأکید نمودند، ما نه تنها با اصل رژیم نامشروع صهیونیستی مخالفیم بلکه از مردمی که از سایر کشورها به فلسطین آورده شده و با زندگی در سرزمینهای اشغالی، عملا به حمایت و تقویت رژیم اسرائیل می پردازند، متنفّر و منزجر بوده و آنان را شریک جرم حکومت صهیونیستی در اشغال فلسطین و جنایت علیه مردم آن می دانیم. البته طبیعی است با یهودیان بومی فلسطین که همانند دیگر بومیان منطقه، چاره ای جز زندگی در وطن خود نداشته و تحت ستم صهیونیستها می باشند، مشکل خاصی نداریم.

اساسا ما برای صهیونیستهای مهاجری که در سرزمینهای اشغالی ساکن شدند، ملّیتی قائل نیستیم تا به آنان علاقمند باشیم.

نکته تعجب برانگیزتر اینکه ایشان در حالی اعلام می کنند " زمان آن گذشته است که یک دین بر همه جهان مسلط شود " که آحاد ملت بزرگ ما در حال آمادگی برای جشنهای نیمه شعبان بوده و میلاد امام بزرگواری را جشن می گیرند که باعتقاد همه ما؛ بر اساس آیه شریفه الهی؛ گسترش دهنده دین اسلام در سراسر گیتی می باشند.

وی در ادامه گفت: ما ضمن حمایت از واکنش غیرتمندانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این اظهارات، از ریاست محترم جمهور انتظار داریم با توجه به حساسیت خاص ملت بزرگ اسلام به این سخنان و نیز سوء استفاده محافل صهیونیستی از آن، با جدیت این موضوع را بررسی کرده و از تکرار آن جلوگیری نمایند و اجازه ندهند آرمانهای بلند نظام اسلامی قربانی دوستیها و مصلحتهای زود گذر گردد.

سفر رئیس جمهور به ترکیه

باقرزاده در پایان با اشاره به سفر دکتر احمدی نژاد به ترکیه، آن را در راستای تقویت مناسبات دو جانبه و همگرایی اسلامی مهم ارزیابی کرده و گفت: در حالی که ترکیه علیرغم اشتباهات استراتژیک در عرصه سیاست بین المللی، با حاکمیت حزبی اسلامگرا ؛ گامهای خوبی برای نزدیک شدن به مبانی و اندیشه های دینی و توسعه روابط با کشورهای اسلامی منطقه برداشته است ؛ این سفر بسیار حساس و مهم بوده و بهترین نشانه اهمیت فوق العاده آن هم، خشم آمریکا و رژیم صهیونیستی است که با جوسازی رسانه ای و احضار سفیر ترکیه، به این سفر اعتراض نمودند. ولی خوشبختانه با واکنش جدی مقامات ترکیه مواجه شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد