رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ابوالفتح نیکنام:باید سعی کنیم انتظار شهدا را برای جوانان روشن

ابوالفتح نیکنام :

***

باید سعی کنیم انتظار شهدا را برای جوانان روشن کنیم

***

رامسرنیوز- ابوالفتح نیکنام  نماینده مردم تنکابن و رامسر در حاشیه یادواره شهدای روستای آرمو  در خصوص شهید و جوانان گفت : شهید یک پدیده ای است که هرکس به آن فکر کند و بیاندیشد قطعا متحول خواهد شد  و اگر ابعاد حرکت یک شهید به معنای واقعی کلمه برای جوانان روشن شود سخت ترین جوان هم در مقابل آن حتما تغییر خواهد کرد و اگر ما جوانان را با رفتار شهدا آشنا کنیم حتی اگر  یک دهم رفتار شهید در جوانان اثر گذارد ما موفق خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ما وی افزود : باید سعی کنیم انتظار شهید را برای جوانان روشن کنیم  او شهید نشده است که شهید شده باشد او شهید شد تا بانی اتفاق خیری باشد ، او ضمن اینکه می خواست صدام نباشد می خواست حکومت ولایی ایجاد شود.

 وی در ادامه به حضور مسولین در اینگونه یادواره ها اشاره کرد و گفت : هر کس توفیق حضور در اینگونه مراسم را داشته باشد  گذشته از افکار مردم از نظر روحی روانی برای خودش اهمیت دارد و به آرامش می رسد و حداقل به مدت 6 ماه تحولی عظیم در جسم و روح خود و جوانان ایجاد می کند.

وی در ادامه به صنعت گردشگری مناطق اشاره کرد و گفت : ذره ذره این منطقه برای این جمعیت 70 میلیونی نعمت و برکت است و باید تلاش کنیم این مناطق را برای استفاده و تفریح مسافران عزیز آماده کنیم و نباید از مسافرین در هتل پیاده رو ها استقبال کنیم.

وی در خصوص سرمایه گذاری نیز گفت : برکت باید در درون سیستم باشد مردم از سرمایه گذاری هراس  و ابهام دارند و باید نظام اجرایی این مملکت این ابهامات را ازمردم  دور کند ، و باید همین مردم سرمایه گذاران این مملکت باشند زیرا اگر سرمایه گذاری از نقطه دیگری برای سرمایه گذاری آماده باشد و مجموعه ای را بنا کند مطمئنا تمام سطوح بالاو میانی  مدیریتی  از آن اقوامش می باشد و تنها در کارهای کوچک و خدماتی از نیروهای داخلی ما استفاده می شود در حالی که ما می توانیم با سرمایه گذاری داخل شهرستانی یا داخل استانی این مشکلات را بر طرف کنیم. و باید پرواز را بیاموزیم که پرنده رفتنی است و آن پرواز همان سرمایه گذاری خوی می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد