رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در رامسر:

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در رامسر:

***

وضعیت مراکز توزیع داروهای یارانه‌ای در غرب مازندران مشخص می شود

***

خبرگزاری فارس: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در آینده ای نزدیک مراکز توزیع داروهای یارانه‌ای در غرب مازندران راه اندازی و مشخص می شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، ابراهیم صالحی‌فر معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران عصر امروز در دومین روز از همایش بازآمورزی داروسازان سراسر کشور که در رامسر برگزار می شود، افزود: این داروها به صورت متمرکز تنها در بیمارستان 13 آبان ساری توزیع می شود اما توزیع آن در غرب مازندران نیز در دستور کار قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: بیمارستان شهید رجایی تنکابن برای توزیع داروهای بیماری های MS و بیمارستان امام سجاد رامسر برای توزیع داروهای تالاسمی مانند دیسفرال انتخاب شده است.
وی افزود: 350 داروخانه در سطح استان مازندران فعال است که از این تعداد 22 داروخانه شبانه روزی بوده و دکتران داروساز به عنوان مسئولان فنی مشغول به فعالیت هستند.
صالحی فر اظهار داشت: از آنجائی که دانشکده های داروسازی استان بخشی از ظرفیت خود را از دانشجویان بومی انتخاب می کند بالغ بر 500 فارغ التحصیل داروسازی داریم که از این جهت کمبود نیرو نخواهیم داشت.
صالحی فر در پایان هدف از برگزاری این همایش را آشنایی با تازه ها و نوآوری های دارویی در دنیا عنوان کرد و گفت: آموزش ها و همایش های مختلف برای ارتقا سطح دانش برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد