رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

خلعتبری بجای مشایی

 

***

***

خلعتبری بجای مشایی

***

***
رامسرنیوز- جهت پایان دادن به بحران بوجود آمده توسط مشایی فرد دیگری برای ریاست سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری تعیین شد.
به گزارش خبرنگار ما و بر اساس خبرهای واصله از یکی از منابع نزدیک به محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران، پیش از ظهر امروز جلسه ای با حضور ایشان و تنی چند از نمایندگان مجلس و برخی نمایندگان محافل مذهبی و سیاسی برای پایان دادن به بحران مشروعیت مشایی برگزار گردید و در پی آن بوذرجمهر خلعتبری برای عهده گرفتن ریاست سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری تعیین شد.
بر اساس این گزارش، قرار است این خبر بعد از تعطیلات نیمه شعبان به اطلاع عموم برسد.
لازم به ذکر است که بوذرجمهر خلعتبری برادر دو شهید و جانباز و از مدیران با سابقه در وزارت آموزش و پرورش و سازمان ملی جوانان و هم اکنون در معاو نت فرهنگی و ارتباطات سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری مشغول به کار است.

***

***

نظرات 4 + ارسال نظر
یکی از پرسنل آموزش و پرورش رامسر دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 18:24

با سلام .آیا شما هرگز به خود اجازه داده ای که به جای پرداختن به اینگونه مطالب. آقای خلعتبری در دوره مسئولیت آموزش و پرورش چه خدماتی به تعلیم و تربیت شهرستان رامسر کرد؟؟؟؟ جهت اطلاع لازم است به موارد ذیل عنایت فرمایید :
۱. ایشان در سال ۷۰ آموزش و پرورشی را تحویل گرفتند که دچار بحران و درگیری داخلی و بیرونی بود که به ناچار می بایست جهت ایجاد نظم و خروج از بحران با صلابت و اقتدار مدیریت می کردند و در نتیجه بد خواهان و بد دلان به جای پرداختن به خدمات پنج ساله همواره موضوع برخورد خشک ایشان را دستاویزی قرار دادند تا آن خدمات برجسته پنهان بماند از جمله ی دستاورد های دوره ی مدیریت ایشان به طور مجمل به شرح ذیل می باشد:
۱. در بخش آموزش و پرورش رامسر در بین ۴۴ شهرستان و منطقه در آموزش ابتدایی مقام اول و در راهنمایی و متوسطه مقام دوم و سوم را کسب کرد .
۲. در بخش مدرسه سازی به اندازه ی تمام دوره ی حیات آموزش و پرورش مدرسه ساخته شد .
۳. در بخش پرورشی رتبه ی ممتاز را در استان کسب نمود .
۴. و در نهایت آموزش و پرورش بحران زده به یک آموزش و پرورش پویا و موفق و ممتاز در استان مازندران و حتی سطح کشور تبدیل شد .همه ی مدارک جهت اثبات موجود می باشد.
۵.و باید اشاره ای کرد به تعداد قبولی های کنکور در زمان ریاست ایشان که در سطح استان مقام اول را کسب نمود!
وحال قضاوت را به دست منصفان می سپاریم!

مهدی حلاجیان شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:53

سلام
و خسته نباشید.
با مطلب جدید « کاغذ پاره ؛ حرفی نسنجیده » بروزم.
به امید دیدار.
با سپاس

یک شهروند رامسری جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:42

آقای خلعتبری موقعیکه رییس آموزش و پرورش بود امتحانشو پس داده . معروف است که موقعیکه همکاری یا یک ارباب رجوع وارد اتاقش میشد این آقا بخودش اجازه نمیداد برای احترام از پشت میزش بلند بشه و حتی سرشو بلند نمیکرد ببینه کی وارد اتاقش شده حالا اگر ۱۰ تا برادرش هم شهید میشد این آقا رفتارش همین می بود.
این فرد به هیچوجه صلاحیت جانشینی کسی مثل مشایی رو نداره. ایشان حتی صلاحیت مدیریت اموزش و پرورش شهرستانی مثل ابرکوه یزد را هم نداره تا چه برسد به سازمان مهمی چون گردشگری...
باید به حال و روز این مردم خون گریست که زالو صفتان و ناشایستگان برگرده شان سواری میکنند.
مگه آقای مشایی چی گفت که همه برآشفتند؟ بالاخره مردم اسراییل که حیوان نیستند.در هرحال آفریده خداوند هستند و حق حیات و زندگانی داند.کاری به حکومتگرانشان نداریم که باید در درگاه عدالت الهی و جهان بشریت پاسخگوی جنایتشان باشند.این بحث دیگری است ولی .........

داریوش فریاد رامسر پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 17:45 http://yellramsar.blogfa.com

سلام
این روش و به این سرعت گمان نمی برم احمدی نژاد تصمیماتی خام و نا پخته ای بگیرد علارغم اخبار سایت محترم شما و عقل کوچک این حقیر و با توجه به مسائل و شائبه ای که پیش امده یک شبر ایشان فرماندار رامسر می شود یک شب رئیس سازمان ایران گردی و......
خواهشی دارم درست است آخبار یعنی ( ...... ) ولی تا این حد نکه که افکار و تحیلیل های شهر را با معادلات بهم بزنید مدیریت سایت هم باید بزرگی کند تا بیشتر به صحت و ثوق اخبار باخبر باشد !! خود تحیلی گر اخبار باشد مگر می شود کسی برای شهر رامسر دلسوزی کند بعد با این اخبار های که فکر کنم زیاد درست نباشد افکار عمومی را به چالش بکشاند . خوب است به چالش کشیدن افکار مسئولین نه به حدی که اعتماد ها از این گونه اخبار سلیقه ای باعث بی اعتباری شما گردد !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد