رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اکبر عبدی در رامسر:من تصادف نکرده‌ام

 

اکبر عبدی در رامسر:

 

 من تصادف نکرده‌ام

 

خبرگزاری فارس: اکبر عبدی در واکنش به یک شایعه گفت: ماجرای تصادف من در شمال کشور شایعه است و من اصلا به مسافرت نرفته‌ام و تصادف هم نکرده‌ام.

اکبر عبدی با بیان این مطلب در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، گفت: شایعه شده است که من در یکی از شهرهای شمالی کشور تصادف کرده‌ام. این خبر را تکذیب کرده و اعلام می‌کنم که هیچ اتفاقی برای من نیافتاده است و در صحت کامل به سر می‌برم.
وی افزود: نمی‌دانم چرا هر چند وقت یکبار اخباری با این مضامین درباره هنرمندان شایع می‌شود و خانواده آنها را به وحشت می‌اندازد.
بنابر این گزارش، شب گذشته خبر تصادف «اکبر عبدی» در رامسر و به کما رفتن او از طریق پیامک بین مردم رد و بدل می‌شد که اکبر عبدی در گفت‌وگو با فارس این خبر را تکذیب کرد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد