رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

برگزاری دومین همایش اصناف شهرستان رامسر

 

برگزاری دومین همایش اصناف شهرستان رامسر

 

 

 

رامسرنیوز-محمود صادق کیا رئیس امور صنفی شهرستان رامسر جایگاه اصناف را در سه محور اصناف ، مردم و مسولان بیان نمود و گفت: اصناف جهت همگامی با ارتقا توسعه اقتصادی بازار شهرستان باید به امر قوانین امور صنفی علی الخصوص قوانینی که اولویت زمانی این مقطع اقتضا می کند عمل کرده و اقدامات لازم را جهت نظم امور بازار و امور اداری مرتبط با اصناف که نمونه بارز آن تامین و عرضه کالا برای شهروندان با در نظر گرفتن حداقل سود عادلانه که از اندیشه والای اسلامی نشات می گیرد انجام دهند.

 به گزارش خبرنگار ما،وی در ادامه افزود : عاملی که باعث پیشرفت و ترقی یک شهرستان یا یک استان می گردد مشارکت همه جانبه و تمام عیار بازاریان در امر مدیریت شهری است.

 وی گفت : در خصوص توسعه پروژه احداث ساختمان مجمع 446 ملیون ریال از درآمد مجمع هزینه شده است.

 وی در ادامه به دیدگاههای رو به رشد مدیریت مجمع کنونی اشاره کرد و گفت : دیدگاههای این مجمع با توجه به تداوم عملکرد های گذشته اصلاح نظم واحدهای صنفی در امر تداخل صنفی بازار خواهد بود.

در ادامه این همایش باباخانی فرماندار رامسر گفت : اصناف نقش بزرگی در جامعه دارند و بزرگترین قشر اشتغال زایی را نیز دارا می باشند. وی گفت: اصناف شغل بسیار مقدسی دارند و خداوند آنها را دوست خود تلقی کرذه است.

وی در ادامه به گوشه هایی از عملکردهای اصناف اشاره نمود. در ادامه همایش مهندس نیکنام نماینده مردم رامسر تنکابن در مجلس شورای اسلامی به اهمیت و ارزش اصناف اشاره کرد و گفت : هرکس که تصمیم بگیرد وارد بازار شود و یک حرکت اقتصادی داشته باشد لقب حبیب خدا را بدست مس آورد.

 وی گفت : کسب این عنوان به همین سادگی بدست می آید ولی حفظ کردن این عنوان بسیار مشکل است برای حفظ این عنوان باید بندگان خدا در کنار وی آرامش خاطر داشته باشند. خدای ناکرده حبیبان خدا نباید مایه امرار و معاش یکسری تولید کننده های از خدا بی خبر شوند.

 وی گفت: این تکلیف یک حبیب خداست که کالا را با بهترین کیفیت به مردم ارزانی کند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد