رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اخبار قرآنی رامسر

 

همایش «نقش روحانیت در وقف» در رامسر برگزار شد

 

گروه سیاسی و احتماعی: همایش «نقش روحانیت در وقف» با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، امام جمعه و فرماندار رامسر، صبح روز دوشنبه 20 خردادماه سال‌جاری در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) شعبه مازندران، نمایندگی آمل، به‌نقل از روابط عمومی اداره تیلیغات اسلامی رامسر، همایش یک‌روزه «نقش روحانیت در وقف» با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، امام جمعه و فرماندار رامسر، جمعی از روحانیون و مسئولان فرهنگی این شهرستان در امامزاده «آقا پلاسید» شهرستان رامسر برگزار شد.

در این همایش، حجت‌الاسلام «سیف‌الله سهرابی»، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، درمورد چگونگی فرهنگ‌سازی وقف بین آحاد جامعه مطالبی را ارائه کرد و گفت: اطلاع‌رسانی و تبلیغ احکام وقف توسط روحانیون بسیار بااهمیت است و می‌تواند اثرات خوبی را در جامعه داشته باشد.

وی افزود: هماهنگی بین ادارات اوقاف، تبلیغات اسلامی رامسر و حوزه علمیه این شهر موجب سرعت‌بخشی به این موضوع مهم شده است و این روند باید ادامه پیدا کند تا جامعه ما نسبت به و قف و موقوفات اطلاعات کافی را داشته باشند.

در ادامه این همایش، حجت‌الاسلام «باقرزاده»، امام جمعه رامسر اظهار کرد: نحوه هزینه‌کرد درآمدهای موقوفه، موجب اعتماد و اطمینان مردم به امور وقفی است.

همچنین در پایان این همایش از فعالان در عرصه وقف تقدیر و تجلیل به‌عمل آمد.

 

برپایی نمایشگاه «گوهر گمشده بقیع» در رامسر

 

گروه فرهنگ و هنر: به‌مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت‌ زهرا(س) نمایشگاهی با عنوان «گوهر گمشده بقیع» از سوی شورای هیئات مذهبی رامسر، در این شهرستان برپا شده است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) شعبه مازندران، نمایندگی آمل، به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامسر، در این نمایشگاه بازدیدکنندگان از طریق تصویر، با زندگانی حضرت زهرا(س) در غرفه‌های مختلف آشنا می‌شوند.

حجت‌الاسلام «رمضانی»، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامسر، در بازدید از این نمایشگاه، از تلاش‌های شورای هیئات مذهبی این شهرستان در برپایی نمایشگاه «گوهر گمشده بقیع» قدردانی کرد و از آمادگی این اداره برای همکاری با شورای هیئات مذهبی جهت برپایی نمایشگاه‌های باشکوه‌تر در مناسبت‌های مختلف، خبر داد.

این نمایشگاه تا پایان هفته جهت بازدید عموم دایر است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد