رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسر بعد از شورابیل

 

رامسر بعد از شورابیل

 

 

بهمن زارع گفت : پس از اتمام اردوی 25 روزه شورابیل بلافاصله اردوی سطح دریا را در منطقه رامسر برپا خواهیم کرد تا زمینه آمادگی هر چه بیشتر اردونشینان المپیکی فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در خصوص وضعیت جسمانی ملی پوشان گفت: اردوی آماده سازی سطح ارتفاع اردبیل با حضور پنج وزنه بردار منتخب از 12 خرداد ماه در منطقه خوش آب و هوای شورابیل آغاز شد که طی آن ملی پوشان تمرینات سخت و فشرده خود را پیگیری کردند.

وی در ادامه اظهار داشت: ملی پوشان منتخب تمرینات خود را بسیار جدی و برای کسب پیراهن تیم ملی آغاز کرده اند و تمام تلاش شان این است تا نام شان را جزو سه نفر اعزامی به بازی های المپیک 2008 پکن بینند.

سرمربی تیم ملی در خصوص وضعیت حسین رضازاده گفت: رضازاده نیز با توجه به انگیزه بالایی که برای کسب سومین مدال طلای المپیک دارد سخت در تلاش است تا به رکوردهای تعیین شده نزدیک شده و به این مهم دست یابد. او تا به امروز تمام مشکلات و مشقات تمرین را به جان خریده تا به بزرگ ترین آرزوی خود دست یابد. وی بسیار مصمم است و روز به روز وضعیت رکوردهایش بهتر می شود.

زارع گفت: وزنه بردران معمولا در اردوی سطح ارتفاع به دلیل وجود ارتفاع و کمبود اکسیژن به سختی و با استفاده از نهایت توان و انرژی شان تمرینات را دنبال می کنند به همین دلیل نیز پس از اتمام اردوی 25 روزه شورابیل بلافاصله اردوی سطح دریا را در منطقه رامسر برپا خواهیم کرد تا اردونشینان در آنجا با توجه به شرایط جغرافیایی و اکسیژن فراوان سطح دریا بتوانند رکوردهای خوبی را به ثبت برسانند.

وی با مطلوب خواندن شرایط وزنه برداران حاضر در اردوی تیم ملی خاطر نشان کرد: تا 20 تیر ماه فرصت داریم اسامی سه وزنه بردار منتخب خود را به کمیته ملی المپیک اعلام کنیم . مطمئنا تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست و برترین ها را در ترکیب اصلی قرار می دهیم تا حق هیچ وزنه برداری ضایع نشود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد