رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نفرات برتر مسابقات دو و میدانی روستاییان مازندران در رامسر...

 

در رامسر انجام شد:

نفرات برتر مسابقات دو و میدانی روستاییان مازندران معرفی شدند

 

نفرات برتر مسابقات دو و میدانی روستاییان مازندران ، انتخابی برای شرکت در مسابقات کشوری رده جوانان روز گذشته (جمعه) در رامسر به مناسبت هفتادو پنجمین سالگرد تاسیس بانک کشاورزی‌برگزار شد.

کارشناس ارتباطات این بانک در مازندران روزشنبه در گزارشی به خبرنگار ایرنا گفت: ‪ ۱۲۱‬ورزشکار روستایی استان در این مسابقات در چهار ماده ‪۱۰۰‬ متر، سه هزار متر، پرش طول و پرتاب وزنه با هم رقابت کردند.

"سیدعلی محمدی" با بیان اینکه این مسابقات با هدف توسعه و ترویج ورزش مادر دو و میدانی در بین قشر زحمتکش روستاییان، شناسایی استعداد بالقوه و ایجاد روحیه نشاط در بین جوانان برگزار شده است، گفت: نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

در این مسابقات در ماده دو ‪ ۱۰۰‬متر "علیرضا طهیری" از بابلسر بارکورد ‪ ۱۲/۰۳‬ثانیه اول " جابر احمدی " از قائمشهر با رکورد ‪ ۱۲/۱۸‬ثانیه دوم و "سامان مدرس " از بابل با رکورد ‪ ۱۲/۳۰‬ثانیبه سوم شد.

در ماده سه هزار متر نیز " محسن رستمی"از نور با رکورد ‪ ۹‬دقیقه‌و ‪۵۱‬ ثانیه و ‪ ۶۷‬صدم ثانیه اول "یعقوب نانی" ازساری با رکورد ‪ ۱۰‬دقیقه و سه ثانیه و ‪ ۲۰‬صدم ثانیه دوم و" پیام خوشبخت" از نکا با رکورد ‪ ۱۰‬دقیقه و ‪ ۲۰‬ثانیه سوم شد.

در ماده پرش طول "حسین چمن پیشه " از بابل با ‪ ۶/۲۴‬متر مقام اول "احمد فرجی" از قائمشهر با ‪ ۶/۰۷‬متر مقام دوم " وحید صدیق " از بهشهر با ‪۶/۰۲‬ متر مقام سوم شد.

در ماده پرتاب وزنه "صابر جشمیدی" از بهشهر با ‪ ۱۳/۷۸‬متر اول "بهنام جنت علی‌پور" از رامسر با ‪ ۱۳/۰۳‬متر دوم "رسول حبیب‌الله‌زاده" از بابلسر با ‪ ۱۲/۶۵‬متر سوم شد.

به گفته محمدی مسابقات دو و میدانی روستاییان کشور ‪ ۲۴‬خرداد سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد