رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

حمید رضا حبیب اللهی رئیس اداره بهزیستی رامسر :

 

حمید رضا حبیب اللهی رئیس اداره بهزیستی رامسر :

 

 

در ایران حدود 14 درصد سیگاری وجود دارد که روزانه 3 میلیارد تومان هزینه سیگار می شود

 

 

رامسرنیوز-به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات ( 3/5 الی 3/11 ) شبکه بهداشت و درمان ، جمعیت هلال احمر و بهزیستی رامسر برنامه هایی را با کمک مهد کودکی های سطح شهرستان رامسر اجرا نمودند که در این برنامه بچه های مهد با در دست داشتن پلاکارت ، کلاه خود ، بادکنک و سیگارهای نمادینی که بر روی آنها شعارهایی در خصوص مبارزه و ترک دخانیات نوشته بود از شهرداری به سمت کمپ بهزیستی راهپیمایی نمودند و با این امر به بزرگتر ها درس دوستی با سلامتی و عداوت با عوامل مضر را آموختند.

به گزارش خبرنگار رامسرنیوز،حبیب اللهی رئیس بهزیستی رامسر در این مراسم طی سخنان کوتاهی با بچه های مهد و مربیان و افراد حاضر در جمع گفت:

 این کودکان آینده سازان جامعه ما هستند و ما باید پیشگیری را از همین الان آغاز کنیم ، درست است که این امر درطولانی مدت ثمر بخش خواهد بود ولی قطعا نتیجه بهتر و پایدارتری خواهد داشت.

بر اساس این گزارش،وی در ادامه گفت: در ایران نزدیک به 10 میلیون سیگاری وجود دارد که حدود 14 درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهند و این افراد روزانه 3 میلیارد تومان هزینه سیگار می کنند ، سیگاری که اپیدمی قرن بیستم اعلام شده و هر 10 ثانیه یک قربانی می گیرد.

این گزارش می افزاید،در پایان مراسم از کلیه حضار پذیرایی شد و به تمامی بچه های مهد کودکها، مسواک و خمیر دندان و هدایای دیگر اهداء گردید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد