رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

سخنگوی شورای شهر رامسر: شهرداری‌ها با نظام سنتی...

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر رامسر:
 
 
شهرداری‌ها با نظام سنتی قادر به پاسخگویی به مردم نیستند
 

خبرگزاری دیلم : سخنگوی شورای شهر رامسر گفت: اگر بخواهیم در شهرسازی موفق عمل کنیم باید در دو محور سازمانی و شهرسازی حرکت کنیم و بپذیریم که شهرداری‌ها با نظام سنتی قادر به پاسخگویی به مردم نیستند.

محمد طاهر چاوش ثانی امروز در اولین نشست شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر و بخش مرکزی شهرستان رامسر گفت: افق دورنمای هر شهر نشان دهنده بسیاری از زیرساخت‌هاست و با در نظر گرفتن آن می‌توان به بسیاری از زیرساخت‌های شهر رسید.
وی اظهار داشت: امروزه بحث شهرسازی از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، ولی باید با نگاه بازتری به آن نگریست و از متخصصین امر استفاده کرد.
چاوش ثانی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های ما در شورای شهر، آینده شهر است و برای به دست آوردن شهری زیبا با مطالعه و برگزاری جلسات بحث و تبادل نظر سعی در اجرایی کردن آن داریم.
وی افزود: با توجه به بحث شهرسازی امروزه نیاز ما به مدیریت جامع شهری داشته و برای رسیدن به آن باید ابزار های زیادی داشته باشیم.
چاوش ثانی تصریح کرد: در حال حاضر به اثبات رسیده که برای موفقیت مدیریت جامع باید از نظام پیشنهادها استفاده کنیم.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ارتباط سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:59 http://www.ertebat.blogsky.com


بکاریم نهالی سر هر پیچ کلام ...
خوشحالم که وبلاگ شما رو اگرچه به صورت کاملا تصادفی ، پیدا کردم . واقعا وبلاگ جالبی دارید .
خیلی تمایل به تبادل لینک با شما رو دارم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشی دوست دارم سایت من رو با نام
۩۞۩صحنه دارترین فیلم سال۩۞۩ لینک کنی . و حتما به من اطلاع بده که وبلاگ تو رو با چه نامی لینک کنم .
ارتباط

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد