رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

سخنان منتشر نشده احمدی نژاد در جمع دانشجویان

 

سخنان منتشر نشده احمدی نژاد در جمع دانشجویان

 

 

سخنان منتشر نشده ی احمدی نژاد در جمع دانشجویان 

شمال نیوز: رییس جمهور شامگاه دوشنبه در پاسخ به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاههای تهران ، که از روسای قوا درخواست پاسخگویی به سوالات دانشجویان پیرامون مبارزه با مفاسد اقتصادی را داشتند ، جمع آنان را پذیرفت و تا بامداد سه شنبه و به مدت بیش از ۵ ساعت با آنان به گفتگو نشست .

متن سخنان دکتر احمدی نژاد در این جلسه به این شرح است :

مقدمه ی کوتاهی بگویم و سپس به بحثهای شما اشاره کنم مبارزه حق و باطل و مبارزه برای اصلاح و برپایی عدالت ، سخت ترین و سنگین ترین مبارزه ی طول تاریخ است . اگر کسی خیال می کند ۱ روزه و ۲ روزه و با آمدن و رفتن احمدی نژاد و دیگران مساله حل می شود اشتباه است . البته به معنای نتوانستن و بهتر و بیشتر کار را جلوبردن نیست . سخت ترین بخش اصلاحات مربوط به عدالت است و حتی در بخش فرهنگی کار اینقدر مشکل نیست . خدمت پیامبر اسلام آمدند گفتند توحید را می پذیریم به این شرط که در زندگی و کارهای ما دخالت نداشته باشی . یعنی به عدالت کاری نداشته باشی .

به اندازه ی بزرگی کاری که هدف خلقت است موانع هم وجود دارد . کسی خیال نکند اگر فضای عمومی کشور به سمت عدالت و اصول برگشت و یا تقویت شد دیگر هیچ مشکلی وجود ندارد . سال 79 رهبر انقلاب در تحلیل شرایط امیرالمؤمنین (ع) اشاره کردند که در طول 25 سال ذائقه های مردم را عوض کردند . نمی خواهم بگویم ذائقه ی مردم ما عوض شده اما در سیستم اداری کشور ، فرهنگ ، ادبیات و ... ذائقه ها عوض شده و بسیاری از مشکلات مانند ناهماهنگی مدیران میانی و کارشناسان به همین بازمی گردد .

نکته ی مهمتر اینکه
ادامه مطلب

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد