رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرشید کریمی:باید برای رسیدن به آرمانهای منطقه ای خود تلاش کنیم

 

 

فرشید کریمی:

 

باید برای رسیدن به آرمانهای منطقه ای خود تلاش کنیم

 

یکی از فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان رامسر گفت: رامسریها از قدیم الایام در منطقه شمال کشور به حق گویی،حق گرایی و توانمندیهای فردی و اجتماعی بالا، مشهورند و همیشه  میل به پیشرفت و توسعه در کارها، از خصوصیات بارز آنها محسوب می گشت.

به گزارش رامسرنیوز،فرشید کریمی با بیان اهمیت خردگرایی در زندگی روزمره و میل به پیشرفت افزود: راضی نبودن به وضعیت حال یکی از صفات خوبی است که خداوند عالم در انسانها نهاده است و اگر این صفت نبود هیچگاه جوامع بشری به این اندازه رشد نمی کردند.

وی گفت:ما رامسریها به عنوان انسانهایی که در تاریخمان از افتخارات زیادی برخورداریم بایستی این صفت خود را تقویت کرده و به وضعیت بهتر از حالا فکر کنیم و تمامی تلاشمان را برای پیشرفت و توسعه بکار بندیم.

کریمی گفت: به نظر می آید که رامسریها به شرایط کنونی عادت کرده اند و نمی خواهند به رشد برسند ولی جنبشهای اجتماعی و فرهنگی که در سالهای اخیر به وجود آمده، نوید بخش یک تحول چشمگیر د رسطح شهرستان رامسر می باشد و همه ما به این نتیجه رسیده ایم که باید برای رسیدن به آرمانهای منطقه ای خود تلاش کنیم.

این فعال فرهنگی و اجتماعی گفت: قوم گرایی و طایفه گری اصلا خوب نیست ولی شما تصور کنید اگر در مناطق مختلف کشور عزیزمان ایران،اقشار مختلف آن جامعه بیایند و برای توسعه و پیشرفت مناطق خود تصمیم بگیرند و سپس آنها را عملی سازند در مجموع یک حرکت تحول گرا در کشور ایجاد خواهد شد.

کریمی در پایان از همه مسئولان تلاشگر و مردم شریف شهرستان رامسر خواست تا با اتکاء به توانمندیهای یکدیگر برای داشتن رامسری بهتر از امروز،همه تلاش خود را بکار گیرند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد