رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

بی‌سابقه‌ترین نمایشگاه صنایع دستی استانی در مازندران

 

به مناسبت روز میراث فرهنگی‌:

 

بی‌سابقه‌ترین نمایشگاه صنایع دستی استانی در مازندران

 

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مازندران گفت: بزرگترین نمایشگاه صنایع دستی مازندران به مناسبت روز جهانی میراث فرهنگی در این استان برگزار می‌شود.

رحمت عباس‌نژاد در گفتگو با خبرنگار فارس در ساری افزود: در این 107 غرفه برای عرضه هنر‌های دستی و سنتی ایران از 26 اردبیهشت به مدت 9 روز در شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قائمشهر برگزار می‌شود.
وی افزود: در کنار دست ساخته‌های هنرمندان ایرانی جاذبه‌های تاریخی کشور نیز برای بازدید عموم به نمایش گذاشته می‌شود.
رئیس سازمان میراث فرهنگی مازندران با اشاره به تنوع هنرهای دستی در میان ایرانیان بیان کرد: احیا و حفظ هنر‌های دستی از اهداف این سازمان است.
وی در بخش دیگری از سخنانش از تعطیل شدن پنج دفتر خدماتی مسافرتی و جهانگردی در استان خبر داد و اظهار داشت: این سازمان به استاد آیین نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی، سیاحتی و جهانگری مجوز این دفاتر را لغو کرد.
عباس‌نژاد‌ تصریح کرد: دفتر تک ستاره بالاتجن قائمشهر، گشت شمال بابل، افق آبی رامسر، نوین سبز شمال و سیگام رامسر بر اساس تصمیم کمیسیون فنی و نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی سازمان از نیمه اردیبهشت جاری مجاز به ادامه فعالیت نیستند.
رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مازندران در پایان گفت: ‌141 دفتر خدمات مسافرتی در مازندران وجود دارد که در سال جاری 14 دفتر به عنوان متخلف شناسایی شدند و تاکنون فعالیت پنج دفتر لغو شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد