رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مسابقات استانی پرورش اندام در رامسر

 

مسابقات استانی پرورش اندام  در رامسر

 

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام مازندران شمار ورزشکاران سازمان یافته این رشته ورزشی در استان را هشت هزارو ‪ ۷۶۲‬نفر ذکر کرد.

"درویش متولی" روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرناافزود: این تعداد ورزشکاران در ‪ ۴۵‬هیات ورزشی در مناطق مختلف مازندران مشغول فعالیت هستند.

وی از برگزاری مسابقات مچ‌اندازی زنان در مردادماه امسال درشهر ساری خبر داد و یادآورشد: مسابقات استانی پرورش اندام نیز در بهمن‌ماه امسال در شهر رامسر برگزار می‌شود.

وی اظهارداشت: به مناسبت سالروز فتح خرمشهر نیز یکدوره مسابقات پرورش اندام تحت عنوان "قوی‌ترین مردان" بین تیم‌های منتخب تهران و مازندران از اول تا پنجم خردادماه امسال در شهر ساری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ورزشکاران پرورش اندام مازندران پارسال در ‪ ۳۶‬مسابقه که به صورت استانی و کشوری برگزار شده بود حضوری فعال و قدرتمند داشتند و موفق به کسب مقام‌های مختلف شدند.

وی به کسب مقام نایب قهرمانی دو نفر از پیشکسوتان مازندرانی در مسابقات آسیایی پرورش اندام که چند روز گذشته در کشور ازبکستان برگزار شده بود اشاره کرد و در بخش دیگر سخنان خود یادآورشد: هیات پرورش اندام مازندران در بین ‪ ۴۵‬هیات استانی مقام چهارم و در بین ‪ ۹‬هیات تحت پوشش ورزش‌های همگانی مقام اول را کسب کرد.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
پسر یه مسئول پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 00:25 http://aghazadeh-ramsar.blogfa.com

سلام
با خبری جدید بروزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد