رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اردوی پیشگامان بسیج دانش آموزی مازندران در اردوگاه هفت‌تیر رامسر

 

برگزاری اردوی پیشگامان بسیج دانش آموزی مازندران

در اردوگاه هفت‌تیر رامسر

 

گروه سیاسی و اجتماعی: اردوی رزمی فرهنگی پیشگامان بسیج دانش‌آموزی استان مازندران، طی دیروز و امروز، با حضور 1540 نفر از دانش‌آموزان بسیجی در شهرهای رامسر، بابلسر و ساری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) شعبه مازندران، به نقل از روابط عمومی، سرهنگ «ماشاءالله خانی»، مسئول بسیج دانش‌آموزی استان مازندران، گفت: به منظور ارتقاء بنیه معنوی، رزمی و دفاعی دانش‌آموزان بسیجی، آموزش اجتماعی برای زیستن، آشنایی با اردوهای صحرایی و تقویت اعتماد به نفس دانش‌آموزان بسیجی اردوی رزمی ـ فرهنگی پیشگامان بسیج دانش‌آموزی، طی یک مرحله با شرکت 1540 دانش‌آموز بسیجی عضو واحدهای مقاومت مدارس متوسطه در روزهای 29 و 30 فروردین ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: 500 دانش‌آموز بسیجی از شهرهای محمودآباد، نور، چمستان، نوشهر، چالوس، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن و رامسر به اردوگاه هفت‌تیر رامسر اعزام ‌شده‌اند.

«خانی» تصریح کرد: 520 دانش‌آموز دیگر نیز از شهرهای فریدونکنار، بابلسر، بابل، بندپی شرقی و غربی، آمل، لاریجان، سوادکوه، شیرگاه و جویبار در این اردو به پادگان شهید قصابیان (قدس) بابلسر اعزام خواهند شد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان مازندران خاطرنشان کرد: در این اردو 520 دانش‌آموز از شهرهای گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندرود، ساری، دودانگه، چهاردانگه، قائمشهر و کیاکلا در اردوگاه ولیعصر ساری گردهم خواهند آمد و به برگزاری کلاس‌های عقیدتی، احکام، سیاسی و بصیرت دانش‌آموزان، راهپیمایی تاکتیکی در شب و عملیات فرضی خواهند پرداخت.

وی اظهار کرد: از دیگر برنامه‌های این اردو، آموزش سلاح، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و نشست صمیمی رییس سازمان آموزش و پرورش مازندران با دانش‌آموزان بسیجی است.

در استان مازندران 114 هزار و 369 دانش‌آموز پیشگام بسیجی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و فوق برنامه فعال هستند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد