رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

این مدیران کج سلیقه

 

این مدیران کج سلیقه

 

مدیرکل اطلاعات استان مازندران گفت: کج سلیقگی بعضی از مدیران نباید مانع و متوقف شدن روند توسعه در مازندران شود.

 علی حکیم گفت: بسیاری از طرح های مرکز استان فقط به دلیل عدم هماهنگی بین بخشی راکد مانده است.


وی با اشاره به اینکه برنامه احداث کمربندی شمالی شهرستان ساری از سال 53 آغاز شد بود افزود: بعد از گذشت 34 سال از آغاز اجرای این طرح فقط 45درصد پیشرفت فیزیکی دارد که این بسیار جای تاسف است.

مدیرکل اطلاعات استان مازندران تصریح کرد: در این مدت ده‌ها مدیر، فرماندار و شهردار مدیریت این شهرستان را بر عهده گرفتند ولی هنوز این کمربندی به بهره برداری نرسیده است.


وی با اشاره به اینکه دولت نهم دولت کار و خدمت است خطاب به مدیران دستگاه ها اجرایی شهرستان ساری بیان کرد: همه ما مسئول هستیم در راستای اهداف دولت نهم گام برداریم و اگر فکر می کنیم در جاهایی ضعف داریم و نمی توانیم ،عرصه را برای دیگران خالی کنیم.


حکیم در بخش دیگری از سخنانش در خصوص انتقال پادگان به خارج شهر ساری گفت: منابع طبیعی در خصوص در اختیار قرار دادن زمین برای انتقال پادگان همکاری نمی کند و در حال حاضر 5/10 هکتار زمین در مرکز شهر ساری منتظر تصمیم منابع طبیعی است.


وی درباره طرح آزاد سازی سواحل شهر ساری نیز تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده و دستور رئیس جمهور بخشی از سواحل که مربوط به ادارات دولتی بوده آزاد سازی شده و فقط آزاد سازی مناطق نظامی و انتظامی منتظر دستورات بعدی است.


حکیم یادآور شد: تاکنون طرح مناسبی در مناطق آزاد شده سواحل این شهر صوررت نگرفته است.
وی در خصوص تامین آب مورد نیاز کشاورزان اظهار داشت: سدهای زیادی در استان در دست احداث است اما فقط سد شهید رجایی در شهرستان ساری آب مورد نیاز کشاورزان منطقه را تامین می کند و سد البرز با وجود پیشرفت فیزیکی هشتاد و شش درصدی هنوز آبگیری نشده و دو سد دیگر در دست احداث استان نیز به دلیل برخی مشکلات در بلاتکلیفی به سر می برند.


مدیرکل اطلاعات استان تصریح کرد: مازندران برای توسعه و نجات از فقر سبز، مدیران پرتلاش و جسور می خواهد.(farsnews)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد