رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

حضور مازندرانی ها در کابینه

 

حضور مازندرانی ها در کابینه پررنگ تر می شود؟

احتمال دارد وزیران کشور و کشاورزی آینده مازندرانی باشند.

گفته می‌شود که عبدالرضا شیخ الاسلامی رئیس دفتر مازندرانی رئیس جمهور، به پیشنهاد محمود احمدی‌نژاد به عنوان سرپرست وزارت کشور و جایگزین حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی معرفی خواهد‌شد.

پس از مطرح شدن نام افرادی همچون محمد حسن ابوترابی فرد، نائب رئیس مجلس؛ صدر الدین شریعتی، رئیس دانشگاه علامه؛ محمد جهرمی، وزیر فعلی کار و امور اجتماعی و سید مجتبی ثمره‌هاشمی، مشاور ارشد رئیس جمهور، به عنوان گزینه‌های مورد نظر احمدی‌نژاد برای تصدی پست وزارت کشور، شنیده شده احمدی‌نژاد، تصمیم گرفته تا عبدالرضا شیخ الاسلامی رئیس دفتر خود را که مدتی هم وظیفه استانداری استان هرمزگان را برعهده داشته به عنوان سرپرست وزارت کشور معرفی کند.شیخ الاسلامی اهل کجور نوشهر است.

پیش از این گفته می‌شد که محمد جهرمی گزینه اصلی رئیس جمهور برای وزارت کشور خواهدبود که با اجرای طرح ادغام وزارت رفاه و کار و امور اجتماعی، وی وظیفه این دو وزارتخانه را برعهده خواهد‌داشت که بر این اساس قاعدتاً عبدالرضا مصری، وزیر رفاه هم باید از بدنه دولت جدا شود.

هم چنین شنیده شده محمود احمدی نژاد از عملکرد اسکندری وزیر جهاد کشاورزی نیز رضایت ندارد و به احتمال فراوان وی در ترمیم جدید کابینه از سوی احمدی نژاد تغییر خواهد کرد. بنا بر شواهد و قرائن موجود به نظر می رسد گزینه مورد نظر رئیس جمهور برای وزارت جهاد کشاورزی، علی محمد شاعری استاندار سابق گلستان و معاون پشتیبانی کنونی وزارت کشور است.شاعری اهل بهشهر است.

فعلا" دو معاون رییس جمهوری و رییس سازمان های محیط زیست و گردشگری اهل مازندران هستند.

از سوی دیگر، شنیده می‌شود که در ادامه تغییرات دولت چهار تن از استانداران نیز با ساختمان استانداری در استان‌های تهران، مازندران، آذربایجان شرقی و احتمالاً اردبیل خداحافظی خواهند‌کرد.(aftabnews+noandish+mazandnume)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد