رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

حوادث رامسر

 

رامسریها بخوانند!

 

 

به اطلاع رامسریهای عزیز می رسانیم:

برخی از اخبار، در جهت تنویر افکار عمومی و بالا رفتن آگاهی مردم عزیز شهرمان در باره جرائم و جنایاتی که رخ می دهد،مفید است و ما سعی داریم آنها را به اطلاع شما برسانیم.بعنوان مثال: خبر زیر که مجرم قبلا به رامسر مسافرت نموده است ممکن است آسیبهایی را به برخی از همشهریانمان رسانده باشد که در این صورت می توان به شعبه قضایی که این پرونده در حال رسیدگی در آن است مراجعه کرد.امیدواریم با هوشیاری کامل نخستین و بهترین و موثرترین محافظ خود باشید. «رامسر نیوز»


قاتل کارگر هتل در بندرعباس به دام افتاد
گروه استان ها- مردی که طی اقدامی جنون آمیز با مجروح کردن عمو و زن عمویش کارگر زن هتلی را در بندرعباس به قتل رسانده بود، دستگیر شد.
سرهنگ "قطب زاده"، رییس پلیس آگاهی استان هرمزگان، در تشریح جزئیات این جنایت به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس، گفت: به دنبال اعلام وقوع این قتل، ماموران دایره جنایی آگاهی استان بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند و جسد زنی حدود 32 ساله که ظاهراًً دچار خفگی شده بود را کشف کردند.
 
سرهنگ قطب زاده افزود: محل وقوع جنایت منزلی واقع در خیابان ایرانیت متعلق به شخصی به نام "الف - ع" است که مالک یکی از هتل های شهر بندرعباس می باشد، که بنا به اظهارات مطلعین، مشخص شد فردی به نام "ف - س" 36 ساله اهل کرمانشاه، در حالیکه مسلح به اسلحه کمری بوده ساعت 9 صبح 26 اسفند سال 86 وارد منزل صاحبخانه که عموی وی است می شود.
 
وی ادامه داد: نامبرده پس از مراجعه به منزل، همسر صاحبخانه (زن عموی خود) را تهدید و پس از بستن دست و پایش و تهدید به قتل، وی را وادار می کند با یکی از کارگران هتل به نام خانم "ف – الف" تماس تلفنی برقرار کند و از وی بخواهد به منزل صاحب هتل مراجعه کند.
 
رئیس پلیس آگاهی هرمزگان تصریح کرد: خانم "ف – الف" که خود و همسرش از کارگران هتل بودند، با اعتماد به زن صاحب هتل، درخواست وی را اجابت و به همراه پسر بچه دوساله خود به منزل صاحب هتل مراجعه می کند که بلافاصله در دام قاتل که در منزل به انتظار حضور وی بود گرفتار می شود.
 
این مقام انتظامی افزود: متهم پس از حضور کارگر هتل با کشاندن وی به اتاق خواب و آزار و اذیت جنسی، در مقابل دیدگان فرزند دوساله اش وی را خفه کرده و تا ساعت 16 عصر همان روز منتظر حضور عموی خود می ماند که به محض مراجعه صاحبخانه به نام "الف – ع – س" به منزل خود، وی بلا فاصله از سوی برادر زاده اش مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و به شدت مجروح می شود و ضارب به گمان اینکه عمویش را از پای در آورده است از محل متواری و از استان خارج می شود.
 
این گزارش می افزاید، تحقیقات گسترده پلیس برای دستگیری وی که هویت آن برای کارآگاهان روشن بود از لحظه فرار متهم آغاز شد. این متهم فراری که قبل از این جنایت 10 نفر دیگر را نیز به قتل تهدید کرده بود، به شهرهای مختلف از جمله، رامسر، چالوس، کرمانشاه و قم نیز سفر کرده و خود را از دید پلیس مخفی می کرده است.
 
جزئیات این جنایت و تهدید های قاتل که نشان می داد وی یک جانی تمام عیار است باعث شد پلیس آگاهی حداکثر تلاش خود را برای دستگیری وی قبل از انجام جنایات دیگر که وعده آن را داده بود آغاز کند.
 
سرهنگ قطب زاده، در خصوص نحوه دستگیری متهم گفت: سرانجام پس از کنترل، مراقبت و انجام شگردهای تخصصی پلیس، قاتل فراری در کمتر از سه هفته پس از مراجعه به بندرعباس، درحالیکه قرار ملاقات با همسرش را در یکی از پارک های شهر ترتیب داده بود، شناسایی و دستگیر شد.

متهم به قتل کارگر هتل و ضرب و جرح عموی خود، در بازجویی کاراگاهان پلیس پس از اعتراف به جنایت یاد شده می گوید: "ف - الف" را به دلیل دخالت در امور خانوادگی و عمویش را نیز به دلیل اخراج وی از هتل مورد هدف قرار داده است.

بررسی های پلیس نشان داد، وی از همسر خود جدا شده و پس از طلاق به قصد ربودن وی به منزل پدر زن خود مراجعه می کند و با ممانعت والدین و همسرش، بلافاصله به سمت آنان شلیک و آنها را مجروح می کند که این امر منجر به دستگیری و دو سال حبس وی می شود.

رییس پلیس آگاهی هرمزگان با تاکید براینکه، متهم از پیشینه کیفری برخودار است، گفت: وی حین دستگیری مسلح به کلت کمری و هشت عدد فشنگ جنگی بوده است و هم اکنون در اختیار مقام قضایی قرار دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
جهت بالا بردن بازدیدکننده سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 17:21

http://www.qomec.com/news.php?R=283

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد