رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

آقای مهندس مهدی حلاجیان در سال نو

وبلاگ شخصی مهندس مهدی حلاجیان

 

دغدغه های مردم و نیکنام

 

مهدی حلاجیان

 

پیام تشکر و تبریک  انتخابات

 با سلام ودرود برپیامبرعظیم الشان وخاندان پاکش

 

24 اسفند 86 خاطره ی همت والای مردم منطقه تنکابن ورامسروحضور7/ 64 درصدی مردم درپای صندوق های رای روزی به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

اخذ رتبه ی پنجم در شهرستان ازمیان شانزده کاندیدا و رتبه ی دوم در میان کاندیداهای تازه وارد افتخاری است که با عنایت حضرت حق وپشتگرمی شما مردم شریف نصیب اینجانب شد.

جا دارد از لطف و محبت مردم عزیز به بنده صمیمانه تشکر و سپاسگزاری نمایم.

 

* به منتخب مردم تنکابن و رامسر جناب آقای ابوالفتح نیکنام تبریک خالصانه عرض کرده و امیدوارم امانت دار اعتماد مردم بوده و موفقیت ایشان را در راستای رشد و توسعه منطقه از خداوند منان مسئلت می نمایم.

حل دغدغه های مردم از جمله حضور فعال در صحن مجلس،حضور مداوم در منطقه ، پیگیری حل مشکلات شخصی ، محلی و منطقه ای با تشکیل شوراهای مشورتی و فراکسیون نمایندگان شمال کشوردر مجلس قابل حصول است و انتظار می رود جناب آقای نیکنام آغازگر این راه دشوار باشند.

 

* به پانزده کاندیدای دیگر که با حضور فعال خود تنور انتخابات را گرم نگهداشتند و با رعایت اخلاق انتخاباتی سعی در برگزاری انتخاباتی سالم داشتند ، خسته نباشید گفته واز تلاشهای شبانه روزی آنان برای برگزاری هر چه با شکوهتر انتخابات تشکر ویژه عرض می نمایم .

 

* به دست اندرکاران برگزاری انتخابات در فرمانداری شهرستان های تنکابن و رامسر، اعضای محترم هیات های نظارت و اجرایی شورای نگهبان نیز خسته نباشید  می گویم.

 

* به همه عزیزانی که در ستادهای انتخاباتی اینجانب فعالیت مستمرداشته ودر محافل و مجالس خصوصی ، خانوادگی و اجتماعی سعی در معرفی  بنده به دیگران داشتند بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر ویژه و خالصانه خود را خدمت آنان و خانواده محترمشان معروض می دارم ،  بی شک  مشارکت مردم محل و منطقه در پای صندوق های رای مرهون تلاش آنهاست .

 

* حضور فعال در صحنه های اجتماعی- سیاسی منطقه عاملی برای رشد و توسعه است. تقاضای اینجانب از عموم مردم تلاش برای تاثیر گذاری در عرصه های تصمیم گیری و تصمیم سازی منطقه است.

به امید موفقیت و سلامتی روزافزون همه مردم عزیز وآرزوی پیروزی و بهروزی در همه عرصه های زندگی در سال 1387.

 

 

مهندس مهدی حلاجیان

کاندیدای مجلس هشتم شورای اسلامی

مدیر پروژه توسعه مرکز جدید صداوسیمای گیلان - رشت

25/12/1386

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد