رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

افزایش 6 درصدی ازدواج در مازندران

 

مدیر کل ثبت احوال مازندران:

 

 ازدواج در مازندران 6 درصد افزایش یافت

 

خبرگزاری فارس: مدیر کل ثبت احوال استان مازندران گفت: در سال گذشته 36 هزار و 674ازدواج در استان مازندران به ثبت رسید که این میزان در مقایسه با سال85 حدود 6 درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، فرج الله ملکی امروز در اولین جلسه ستادی با کارشناسان و معاونان ثبت احوال مازندران به تشریح وقایع چهارگانه سال گذشته در مجموعه ثبت احوال مازندران پرداخت و گفت: ثبت ازدواج از سال 81 تا سال گذشته سیر صعودی داشته است.
وی بیشترین نرخ ازدواج ثبت شده در سال گذشته را مربوط به شهرستان نکا اعلام کرد.
مدیر کل ثبت احوال استان مازندران میزان ثبت طلاق در سال گذشته را چهار هزار و 309 واقعه برشمرد و تصریح کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از چهار درصد رشد را نشان می دهد.
ملکی نسبت ولادت دختر در مازندران را بیشتر از پسر ذکر کرد و افزود: در سال گذشته برای هر ثبت ازدواج صد دختر، ولادت105پسر به ثبت رسیده است.
مدیر کل ثبت احوال استان مازندران از رشد حدود چهار درصدی ولادت در استان در سال 86 خبر داد و اضافه کرد: در سال گذشته ولادت 43 هزار و 145 نوزاد در استان مازندران به ثبت رسیده است.
وی ادامه داد: در هر شبانه روز به طور متوسط 118 واقعه ولادت در مازندران به ثبت رسیده است.
ملکی روند ثبت ولادت از سال 81تا سال 85 را صعودی با شیب کم اعلام کرد.
وی با اشاره به ثبت 15 هزار و 421 واقعه وفات در استان مازندران گفت: بدون احتساب مهاجرت در سال گذشته27 هزار و 724نفر به جمعیت مازندران اضافه شد.
مدیر کل ثبت احوال مازندران نرخ رشد جمعیتی در مازندران 866 را یک درصد اعلام و بیان کرد: بیشترین نرخ وفات ثبت شده مربوط به شهرستان های سوادکوه و رامسر بوده است.
وی در پایان درباره تعداد صدور کارت ملی در مازندران گفت: از جمعیت دو میلیون و 332 هزار و 72 نفر بالای 15 نفر تاکنون 98درصد این افرا موفق به اخذ درخواست کارت شناسایی ملی شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد