رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

سخنان مهندس راهب،نطق پیش از دستور

 

سخنان مهندس راهب

در نطق پیش از دستور مجلس

 

شمال نیوز: نماینده مردم تنکابن و رامسر گفت: جشن بزرگ هسته‌ای یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت نهم است .


جعفرقلی راهب، نماینده مردم تنکابن و رامسر در نطق پیش از دستور خود در دومین جلسه علنی مجلس در سالجاری ضمن عرض تبریک به مناسبت نامگذاری سالجاری به نام سال نوآوری و شکوفایی از سوی مقام معظم رهبری، جشن بزرگ هسته‌ای را یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت نهم دانست .
نماینده مردم تنکابن در ادامه از حضور پرشور و حماسه‌آفرین ملت ایران در انتخابات مجلس هشتم تشکر کرد و گفت: این حضور یکبار دیگر بر تقویت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران صحه گذاشت.
وی همچنین با اشاره به سرما و یخبندان زمستان سال 86 و وارد آمدن خسارات فراوان به بخش کشاورزی در بسیاری از استانهای کشور بخصوص مازندران گفت:در همین راستا عده‌ای از کشاورزان و ذخیره‌سازان مرکبات و صاحبان میادین و غرفه‌های مرکبات از وزارت بازرگانی و بانکهای دیگر وام گرفته تا بموقع محصول مرکبات را جمع‌آوری و تحویل و به فروش برسانند که به خاطر وجود مشکلات نتوانسته‌اند به تعهدات خود عمل کنند و موعد سررسید پرداخت وامها فرا رسیده است که این مشکل بارها از سوی مسئولین و نمایندگان پیگیری شده است که نهایتا از سوی دولت در فروردین بودجه‌ای برای جبران این مشکل اختصاص یافت ولی تاکنون نحوه توزیع آن مشخص نشده است.
راهب در ادامه از دولت خواست تا زمان پرداخت کلیه بدهی‌هاو سررسیدهای بانک بدون اخذ کارمزد به مدت دو سال تمدید شود .
وی همچنین اعطای وام قرض‌الحسنه طویل المدت جهت احیای و بازسازی باغات از بین رفته و پرداخت خسارات وارده از سوی صندوق بیمه محصولات کشاورزی را از دیگر راه‌حل‌های پیش رو عنوان کرد.
نماینده مردم تنکابن و رامسر در پایان خواستار پرداخت وام بلاعوض به کشاورزان بی‌بضاعت و خسارت دیده شد و خاطر نشان کرد: تجدید نظر در قیمت برگ سبز چای و تکمیل کمربندی تنکابن و پل بزرگ رامسر، تکمیل گازرسانی روستاها و آب آشامیدنی ، توسعه فرودگاه رامسر و اجرای مصوبات دولت از سری مشکلات موجود در این منطقه است که نیازمند توجه و رسیدگی ویژه مسئولین مربوطه می‌باشد. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد