رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نمایندگان استان‌های شمالی

 

اتحادیه نمایندگان استان‌های شمالی تشکیل میشود

استاندار مازندران گفت: با پیگیری‌های مستمر برای احداث پالایشگاه مازندران و ضرورت نهایی شدن ارزیابی‌های فنی،ارزیابی‌های زیست محیطی برای آغاز عملیات اجرایی پالایشگاه مازندران مراحل پایانی خود را می‌گذراند

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، ابوطالب شفقت امروز در نشست پایانی سال جاری در جمع خبرنگاران افزود: کار کارشناسی برای این کار انجام شد و چندین بار تیم تخصصی زیست محیطی برای این منظور به منطقه، محل انجام پروژه سفر کرده است که انتظار می‌رود نظر مساعد برای احداث پالایشگاه را داشته باشند.
وی از پیگیری‌های مجدد استانداری مازندران از طریق مجموعه وزارت نفت برای احداث پالایشگاه در منطقه چهاردانگه ساری خبر داد و اظهار داشت: امیدواریم با پایان یافتن ارزیابی زیست محیطی کلنگ ساخت پالایشگاه در استان مازندران زده شود.
استاندار مازندران با اشاره به اینکه راه‌اندازی صنایع مادر و بزرگ از مصوبات مهم دولت در استان مازندران بوده است، افزود: از تمامی ظرفیت‌های استانی و ملی برای تحقق این مصوبه دولت در استان مازندران استفاده می‌کنیم.
وی دو سال گذشته مدیریت استانی را سال حرکت مازندران به سوی صنعتی شدن برشمرد و تصریح کرد: طی دو سال گذشته به اندازه 5 سال قبل از آغاز کار دولت نهم، کار صنعتی انجام شده و در این مدت 576 میلیارد تومان سرمایه گذاری صنعتی در استان مازندران صورت گرفته است.
استاندار مازندران ادامه داد: در این مدت برای 14 هزار نفر با سرمایه گذاری صورت گرفته اشتغالزایی انجام شده است.
وی با اشاره به آغاز کار بسیاری از طرح‌های صنعتی در استان مازندران گفت: با آغاز به کار دولت نهم 4 هزار و 398 طرح صنعتی تولیدی به ارزش اقتصادی بیش از 7 هزار میلیارد تومان با اشتغالزایی 128هزار نفر در استان مازندران آغاز شده است.
استاندار مازندران اضافه کرد: این طرح‌ها در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی 10 تا 90 درصد برخوردارند.
شفقت از برگزاری با شکوه انتخابات به عنوان مهم‌ترین خبر نویدبخش یاد کرد و گفت: خسارت‌های ناشی از سرما و بروز خسارت سنگین به کشاورزان و باغداران مازندرانی به عنوان تلخ‌ترین خبر بوده است.
وی خواستار سفر شخص وزیر جهاد کشاورزی برای چگونگی جبران خسارت‌های کشاورزی شد.
استاندار مازندران در پایان با اشاره به مشخص شدن 11 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دوره هشتم اظهار داشت: پیشنهاد شده برای تعامل بیشتر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اتحادیه نمایندگان استان‌های شمالی با حضور استانداران تشکیل شود

.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد