رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرماندار رامسر

 

جلوگیری از تکرار آرا،

بزرگ‌ترین حسن برگزاری انتخابات رایانه‌ای بود

 

خبرگزاری فارس: فرماندار رامسر گفت: جلوگیری از تکرار آرا بزرگترین حسن برگزاری انتخابات رایانه‌ای بود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، علی باباخانی امروز در مراسم جمع اعضای اصلی ستاد انتخابات این شهرستان گفت: تفاوت این دوره از انتخابات با دوره‌های قبل بیشتر در زمینه نوع تبلیغات بود، این نوع تبلیغات دارای ویژگی‌های بسیاری بود، اما بزرگ‌ترین مشکل آن این بود که افرادی که جدیداً خود را کاندیدا کرده بودند و چهره‌هایی که کمتر شناخته شده بودند در معرفی خود و برنامه هایشان با مشکلاتی روبرو شدند.
وی اظهار داشت: با برگزاری انتخابات رایانه‌ای دورترین نقطه این شهرستان یعنی اشکور که با مرکز شهرستان حدود 130 کیلومتر فاصله دارد و در نقاط کوهستانی و صعب‌العبور واقع است نیز به سیستم رایانه مجهز شد.
وی افزود: انتخابات ایران آزادترین انتخاباتی است که در سطح جهان برگزار می شود و قوای مجریه، مقننه و قضائیه به صورت مستقل عمل می کنند.
فرماندار ارمسر تصریح کرد: در پیشرفته‌ترین کشورها هم مشاهده می شود که رئیس جمهوری می‌تواند مجلس را به راحتی منحل کند، اما در ایران مجلس کاملاً استقلال دارد.
وی در پایان گفت: پیام این انتخابات به جهانیان حضور ملت ایران در تمام صحنه هاست، مردم ما واقعاً به جهانیان نشان دادند که در عرصه حضور دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد