رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ناله رامسری: تلاش برای جبران...

 

ناله رامسری:

 

تلاش برای جبران عقب ماندگی زادگاهم را عبادت می دانم

 

اخبار رامسرـ فرشید کریمی در نخستین گفتگوی خود با خبرنگاران جوان رامسر، پس از اعلام نتایج انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رامسر و تنکابن، گفت: مردم ایران با حضور غرورانگیز در انتخابات هشتم مجلس شورای اسلامی برای چندمین بار، مهر باطل به تبلیغات غلط برخی رسانه ها زدند و این موضوع برای ما یک پیروزی بزرگ محسوب می شود زیرا خواست بدخواهان این مملکت،بی تفاوتی مردم نسبت به سرنوشت خودشان است که به نظر می رسد آنها هنوز مردم ایران را نشناخته اند.

ناله رامسری گفت: کشوری که مردمش با نثار جان و مال خود دنبال اجرای طرحهای ارزشی خود هستند را نباید با ملتهای دیگر دنیا یکی دانست و این موضوع را باید همیشه به یکدیگر خاطر نشان سازیم و بدانیم که با پشتکار و پیگیری منافع ملی، عقب ماندگی های موجود را جبران خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: من بعنوان یک رامسری برای توسعه و پیشرفت زادگاهم از هیچ فعالیت مثبتی دریغ نورزیدم و همواره برای رسیدن به موقعیت مطلوبی که بتوان برای این شهرستان زیبا بیشتر خدمت کرد سعی و تلاش می کنم و از همه همشهریانم دردمندانه می خواهم اختلافات احتمالی را کنار بگذارند و به وجود یگدیگر افتخار کنند چرا که بر اساس یک ضرب المثل محلی«آقا،آقا، از خانه،در شونه» و ما باید در داخل خودمان با هم متحد و نسبت به هم مهربان و حافظ شخصیت یکدیگر باشیم تا در خارج از شهرستان نیز روی ما حساب ویژه باز کنند.

ناله رامسری گفت: خانواده های رامسری می دانند که فرزندانشان در جای جای این مملکت در حال افتخار آفرینی هستند و حتی آوازه رامسریها در خارج از مرزهای کشورمان نیز شنیده می شود، پس به شکرانه این نعمت بزرگ، بایستی برای تقویت توانمندیهای موجود، با هم مهربان باشیم.

عضو سابق شورای اسلامی شهر رامسر ضمن تشکر از مردم و مسئولان بخاطر برگزاری مطلوب انتخابات مجلس هشتم گفت: همه مردم و مسئولان شهرستانهای رامسر و تنکابن تلاش کردند تا ما اینبار هم در عرصه دمکراسی کشور و تعیین سرنوشت خود در قوه مقننه،افتخاری دیگر کسب کنیم و برای این موضوع بسیار خوشحالم و به آقای ابوالفتح نیکنام بخاطر افتخاری که بدست آورده اند تبریک می گویم و نسبت به موفقیت ایشان نیز بسیار امیدوار و خوشبین هستم و از همشهریان خود، انتظار همکاری آگاهانه با ایشان را دارم. 

کریمی در پایان از «رامسر نیوز» بخاطر فعالیت مفید رسانه ای برای شهرستان رامسر تشکر کرد و گفت: «رامسر نیوز» را همیشه می خوانم اما برای رسیدن به جایگاه یک رسانه موفقتر باید بیشتر تلاش کند و برای این منظور جا دارد از همه مردم بخواهیم برای رسیدن به این منظور همکاری بهتری داشته باشند چرا که من شخصا، تلاش برای جبران عقب ماندگی زادگاهم را عبادت می دانم و بر این باورم که اگر فرد فرد مردم ایران برای زادگاه خود دل بسوزانند، مملکتی آبادتر و مردمی با نشاط تر از امروز خواهیم داشت.

 

  

نظرات 2 + ارسال نظر
لاله دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:38 http://lalehtaghavi.coo.ir

سلام دوستان عزیز-من نیاز به کمک شما دارم-خبرنگارم در رامسر دیگه نمیتونه باهام همکاری کنه-میخواستم ببینم شما میتونین یا خودتون یا یکی رو برام پیدا کنین؟
هم خبرگزاری فارس و هم روزنامه نقش قلم-اگه یه خبری بهم بدین ممنون میشم- در ضمن شمارتونو در نظرای خصوصی بدین تا بعدا مفصل صحبت کنیم-ممنونم و منتظرم

انجمن علمی دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 00:18 http://sfblog.ir

انجمن علمی-دانشجویی برنامه ریزی اجتماعی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می کند:
نخستین جشنواره علمی دانشجویی وبلاگ نویسی با موضوع اندیشه به مسائل اجتماعی ایران
برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت جشنواره مراجعه کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد