رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

40 گروه خبری در مازندران

 

معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مازندران:

 

40 گروه خبری در مازندران حضور در انتخابات را منعکس می‌کنند

 

خبرگزاری فارس: معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مازندران گفت: حدود 40 گروه خبری از رامسر تا شهرستان گلوگاه مازندران در روز 24 اسفند حضور مردم در پای صندوق‌های رای را به نمایش می‌گذارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، تقی صمدی امروز در آخرین جلسه ستاد انتخابات استان مازندران گفت: 10 بخش خبری رادیو و 10 بخش خبری تلویزیون نیز در جمعه هفته جاری حماسه حضور مردم مازندران را به تصویر می کشند.
وی اظهار داشت: برنامه‌های رادیوی شبکه طبرستان از ساعت 7 صبح روز انتخابات و برنامه های تلوینزیون شبکه مازندران از ساعت حدود 3 بعد اظهر آغاز می‌شود.
معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مازندران با اشاره به استقرار یک تیم خبری مستقل در ستاد انتخابات استان برای پوشش خبری و تصویری اخبار ستاد انتخابات استان تصریح کرد: برنامه‌های زنده رادیوئی و تلویزیونی برای مدیران ارشد استان و اعضای ستاد انتخابات مازندران در محل ستاد و روز انتخابات مهیا شده است.
صمدی با اشاره به اینکه ویژه برنامه‌های تبلیغی رادیو و تلویزیون مازندران به صورت منظم تا روز برگزاری انتخابات ادامه دارد یادآورشد: تمامی برنامه ریزی های لازم برای ارسال به موقع اخبار، رویدادها و حماسه حضور ملت قهرمان و حماسی مازندران در روز 24 اسفند فراهم شده است.
مدیر کل ثبت احوال مازندران نیز در سخنانی با اشاره به اینکه 98 درصد مردم مازندران دارای کارت شناسائی ملی هستند گفت: مازندران جزء 10 استان اول کشور از نظر دریافت کارت ملی بوده است.
فرج الله ملکی در پایان افزود: ستاد انتخابات اداره کل ثبت احوال استان به همراه ادارات ثبت احوال شهرستان های مازندران تا روز پنج شنبه به صورت کشیک تا ساعت 18 به صورت یکسره آماده صدور کارت شناسائی ملی برای افراد واجد شرایط رای دادن در استان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد