رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رد صلاحیت 31‬نامزد در سه حوزه غرب مازندران

 

رد صلاحیت 31‬نامزد در سه حوزه غرب مازندران

 

شمال نیوز: هیات‌های اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه غرب مازندران صلاحیت ‪ ۳۶‬نامزد از مجموع ‪ ۶۷‬داوطلب انتخابات مجلس این منطقه را تایید کرده‌اند.

"سیدهاشم فاطمی" فرماندار نوشهر گفت: از مجموع ‪ ۲۲‬نامزد ثبت‌نام‌کننده در این دوره‌از انتخابات مجلس، یک نفر انصرف داد و صلاحیت هفت نفر رد و بقیه تایید شده است.
وی گفت : از این شمار پنج نامزد به دلیل عدم احراز و دو نفر در استعلام منابع چهارگانه رد صلاحیت شدند.

"هادی ابراهیمی" فرماندار تنکابن نیز گفت: ‪ ۵۰‬درصد از مجموع ‪ ۲۶‬نامزد هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تنکابن و رامسر رد صلاحیت و بقیه تایید شدند.
وی یادآور شد نامزدهای رد صلاحیت شده تا چهار روز دیگر فرصت دارند ، مراتب اعتراض خود اعلام کنند.

"سیدعلی‌اصغر حسینی" فرماندار نور نیز تعداد نامزدهای تایید صلاحیت شده توسط هیات اجرایی در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد را ‪۹‬ نفر اعلام کرد.
وی گفت: ازمجموع ‪ ۱۹‬داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی دراین شهرستانها یک نامزد مدرک ارایه نکرد و چهار نفر انصرف دادند و پنج نفر رد صلاحیت شدند.
از منطقه غرب مازندران سه نماینده به مجلس شورای اسلامی راه‌می‌یابند.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
خانه پدری چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:04 http://www.nourizadeh1386.blogsky.com

به این خبر توجه کن انتصاب استافسانه بایگان" بازیگر باسابقه سینمای ایران ضمن درخواست از مردم برای حضور گسترده‌در انتخابات مجلس هشتم،گفت:مردم ایران همواره از تریبونی که یک هنرمند پشت آن ایستاده، حمایت کرده‌اند.

بایگان روز چهارشنبه‌در گفت‌وگو با خبرنگارستاد خبری ایرناویژه انتخابات از نامزدی برخی از اهالی هنر برای انتخابات مجلس هشتم استقبال‌کرد وافزود:
به طور قطع حضور افراد هنرمند در مجلس دستاوردهای خوبی را به همراه دارد و سبب نگاه تخصصی به مقوله‌هنر در مجلس شورای اسلامی می‌شود.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به نیاز کشور به‌یک مجلس تخصص‌گرا تصریح کرد : تخصص عامل موفقیت در هر بخشی است و به طور قطع تشکیل مجلسی تخصص گرا نطقه قوت یک کشور به حساب می‌آید.

بایگان خاطرنشان‌کرد:بخش‌فرهنگی کشور نیازمند نگاهی‌عمیق است‌که نمایندگان متخصص می‌توانند چنین نگاهی را تقویت کنند.


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد