رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

گاز مشترکان مازندرانی

 

گاز مشترکان مازندرانی هنوز وصل نشده است

 مازندران روزانه 4 میلیون متر مکعب گاز کسری دارد

 

ساری - خبرگزاری مهر : سخنگوی ستاد بحران استان مازندران گفت: علی‌رغم وعده‌های مسئولان شرکت ملی گاز و پیرو دستور ویژه رئیس جمهوری مشکل گاز مازندران هنوز به صورت کامل حل نشده است.

بهزاد پورمحمد در گفتگو با خبرنگار مهرافزود : در حال حاضر گاز بیش از 20 درصد از مناطق شهری و روستایی استان قطع است و پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آینده با استمرار موج سرما این مشکل حتی در مشترکان خانگی حل نشود.

وی اظهار داشت : قطعی گاز شهروندان مازندرانی به ویژه در شهرهای ساری، قائمشهر، شیرگاه، بهشهر، گلوگاه و نکا و همچنین روستاهای اطراف آن در حال حاضر وجود دارد که متأسفانه به علت عدم تحقق به موقع وعده‌های مسئولان شرکت ملی گاز تاکنون این مشکل به صورت کامل حل نشده است.

مدیر بحران استان ماندران خاطرنشان کرد : مصرف گاز استان فقط برای مصارف خانگی روزانه 18 میلیون متر مکعب بوده که در حال حاضر روزانه 4 میلیون متر مکعب کسری داریم.

پورمحمد اضافه کرد : برای رسیدن به حالت نرمال ضروری است فشار گاز در ایستگاه ورودی غرب مازندران واقع در شهرستان رامسر 700 پی‌اس‌آی و در خروجی استان در شهرستان گلوگاه 150 پی‌اس‌آی باشد که در حال حاضر فشار گاز در رامسر در ساعت مخابره خبر 690 پی‌اس‌آی و در ایستگاه گلوگاه نیز 50 پی‌اس‌آی  ‌باشد.
 
سخنگوی ستاد بحران مازندران افزود:‌میزان وردی و خروجی حال حاضر از نظر حجمی و فشار گاز پاسخگوی نیاز مازندران نیست.

پورمحمد گفت : پیرو دستور اکید استاندار مازندران گاز مصرفی ادارات دولتی و واحدهای صنعتی در استان قطع می‌باشد و در صورت مشاهده تخلف با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی از تأمین لوازم گرمایشی و سوخت جایگزین برای نانوایی‌ها و تعدادی از واحدهای صنعتی خبر داد و افزود: در حال حاضر چندین فروشگاه دولتی و خصوصی اقلام مورد نیاز را با قیمت مناسب و مصوب برای فروش عرضه کرده‌اند.

مردم شهرهای مرکزی مازندران برای هجدمین روز متوالی با بحران قطعی گاز مواجه اند و زندگی آنها مختل شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد