رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

به تاسیسات آب و فاضلاب مازندران خسارت زد

 

برف وسرما بیش‌از‪۲/۵‬میلیارد ریال به تاسیسات آب و فاضلاب مازندران خسارت زد

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران اعلام کرد : بارش برف اخیر در اقصی نقاط استان بیش از‪ ۲/۵‬میلیارد ریال به تاسیسات این شرکت خسارت وارد کرد.

"محمدعلی سلیمی" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: : بارش سنگین و مداوم برف در شهرهای غرب مازندران موجب به بار آمدن خسارت سنگین به تاسیسات آبرسانی در این منطقه شد.

وی اظهارداشت: با یخ زدگی کنتور و شکستن لوله‌های آب جمعا بیش از دو میلیارد ریال خسارت به تاسیسات آبرسانی این خطه وارد شده است.

به گفته وی، برف در رامسر ‪ ۱۳۰‬میلیون ریال در تنکابن ‪ ۴۹۵‬میلیون ریال ، نوشهر و چالوس ‪ ۶۱۵‬میلیون ریال، نور ‪ ۷۰۰‬میلیون ریال ، سوادکوه ‪ ۲۴‬میلیون ریال و در بهشهر و گلوگاه ‪ ۵۹۰‬میلیون ریال خسارت بر جای گذاشته است.

سلیمی بیان داشت: در پی بارش برف و قطع آب برخی شهروندان در شهرهای غرب استان در نخستین روزهای بارش برف، این شرکت با تشکیل ‪ ۱۰‬گروه امدادی به تعداد ‪ ۱۷۲‬نفر و با بهره‌گیری از ‪ ۵۲‬دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات فنی به یاری مشترکین آب شرب غرب استان شتافت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران تصریح کرد: با تامین آب شرب مشترکین این مناطق از طریق تانکرهای آبرسانی ضمن اقدام به برف روبی و بازگشایی راه، تعداد هشت هزار و ‪ ۵۱۳‬دستگاه کنتور آب یخ زده مشترکین نیز تعویض شده است.

وی اضافه کرد: همچنین اکیپهای اعزامی در این عملیات بطور شبانه روزی و در شرایط سخت بارش برف موفق شدند بخشی از خطوط انتقال آب آسیب دیده، شیر فلکه‌های یخ بسته و تاسیسات آب در شهرهای استان را در اسرع وقت تعمیر و بازسازی نمایند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از بروز اتفاقات در شبکه‌های آبرسانی شهرهای مازندران،این شرکت نیاز فوری به تانکرهای آبرسانی، کنتور، دیزل ژنراتور، تابلوی برق ، شیر فلکه خطوط انتقال و شبکه و کیت انشعاب دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد