رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مدیران دستگاه‌ها نسبت به‌برآورد

 

استاندارمازندران:

 

مدیران دستگاه‌ها نسبت به‌برآورد میزان خسارت اقدام کنند

 

استاندار مازندران گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به برآورد میزان خسارت ناشی‌از سرما و یخ‌زدگی بویژه در بخش کشاورزی اقدام کنند.

"ابوطالب شفقت" روز شنبه در جلسه ستاد بحران استان افزود: برآورد میزان خسارت از سوی مدیران دستگاه‌ها و اعلام آن به صورت مکتوب به‌ستاد بحران‌استان باعث می‌شود تا نسبت به تامین آن از منابع ملی اقدام سریعتر صورت گیرد.

وی با اشاره به سفر روز گذشته رییس جمهوری به مازندران اظهارداشت:
انجام این سفر با چند تن از وزیران علاوه بر ایجاد دلگرمی در بین مردم و مسوولان پی‌آمدهای بسیار مثبتی چه در کوتاه مدت و چه در دراز مدت به دنبال خواهد داشت.

وی ایجاد انگیزه در بین مسوولان و مردم برای مقابله با مشکلات و ایجاد و احداث شبکه جدید گازرسانی از تهران به مازندران را از جمله اثرات مثبت سفر رییس جمهوری به مازندران ذکرکرد.

وی تصریح کرد: دستورات صادر شده از سوی رییس جمهوری در جهت رفع مشکلات ناشی از افت فشار و قطع گاز در مازندران باعث شده تا هم اکنون درحال گذر از این مشکلات باشیم.

استاندار مازندران یادآورشد: از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود استان برای کاهش و یا رفع مشکلات ناشی‌از افت فشار، قطع‌گاز و تامین سوخت مورد نیاز مردم استفاده بهینه شد و تا زمان عادی شدن وضعیت این اقدامات ادامه خواهد داشت.

به‌گزارش خبرنگار ایرنا، شفقت بر لزوم دوگانه‌سوز کردن سامانه‌های گرمایشی دستگاه‌های اجرایی و واحدهای خبازی استان تاکید کرد و گفت: مدیران استان باید نسبت به‌این موضوع مهم و اساسی توجه ویژه داشته باشند.

رییس سازمان بازرگانی مازندران نیز در ادامه این جلسه از فروش لوازم گرمایشی در فروشگاه‌های رفاه، اتکا، مرزنشینان و فرهنگیان استان خبرداد وگفت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به این مراکز به هر تعداد لوازم گرمایشی نفتی و برقی را خریداری کنند.

" قنبرعلی رهی" افزود: در زمان حاضر در زمینه تامین نان در استان مشکلی وجود ندارد و ‪ ۱۰‬کامیون نان مورد نیاز مردم در انبارها موجود است.

سرپرست شرکت گاز مازندران نیز از بهبود نسبی فشار گاز در مناطق مختلف این استان خبرداد و افزود: در زمان حاضر از ‪ ۵۷‬درصد قطعی گاز شهر ساری و ‪ ۹۰‬درصد شهر گلوگاه به ‪ ۲۳‬درصد و ‪ ۱۰‬درصد قطعی گاز درمناطق یاد شده رسیده‌ایم.

"محمدمصطفی قربانی" ادامه داد: در زمان حاضر روزانه ‪ ۱۴‬میلیون و یکصد هزار مترمکعب گاز از رامسر به خطوط گاز مازندران انتقال می‌یابد.

"محمدرضا مظلومی" مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری نیز در گزارشی اعلام کرد: از زمان قطع گاز تاکنون هشت میلیون و ‪ ۲۰۰‬هزار لیتر نفت سفید، شش میلیون لیتر نفت گاز و دوهزار تن گاز مایع در قالب ‪ ۴۰۰‬هزار کپسول در این مناطق توزیع و دراختیار شهروندان قرار گرفته است. ک/‪۳‬

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد