رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

استاندار مازندران:

 

استاندار مازندران:

همکاری‌های مردم قابل تقدیر است

 

استاندار مازندران ضمن تقدیر از مردم این استان به دلیل صبوری در برابر مشکلات ناشی از کاهش فشار و قطع گاز گفت : ویژگی‌های بسیارقابل تقدیر این مردم باید به صورت مطلوب وشایسته اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش ایرنا، "ابوطالب شفقت"روز شنبه در جلسه شورای کارگروه آموزش و پرورش در استانداری افزود: تعدد رسانه‌ها موجب شده تا در مواردی متانت و همکاری مردم و اقدامات مسوولان، ضد و نقیض اطلاع‌رسانی شود.

وی تصریح کرد: در هر شرایط بحرانی تعداد اندکی هستند که با سودجویی از وضعیت موجود سوء‌استفاده کنند ولی نباید آنها را به حساب مردم شریف ایران آورد.

وی همچنین از کلیه بازاریان و کسبه خواست تا بادر نظر گرفتن وضعیت موجود رعایت حال شهروندان را بکنند.

شفقت افزود: شرایط جوی، برودت هوا و کمبود سوخت، مشکل کشوری است و مسوولان باید با بررسی وارزیابی نقاط ضعف خود در این راستا اقدام کنند.

وی با در نظر گرفتن ماه محرم از ائمه جماعات خواست تا مردم را در قبال مشکلات پیش آمده توجیه کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه مشکل به وجود آمده نباید بهانه‌ای برای اختلافات جناحی شود، افزود: هر گونه سوء‌استفاده تبلیغاتی برای کاندیداتوری و ضعیف جلوه نشان دادن مدیریت، به یاس و ناامیدی کلی مردم می‌انجامد.

وی تصریح کرد: حل مشکل گاز زمان‌بر بوده که امیدوارم با اقدامات بسیج گونه و یاری دولت نهم این زمان به حداقل برسد.

وی با بیان اینکه شبکه گاز رسانی اشکال داشته و مصرف با تکیه بر واردات است، به سفر یک روزه رییس جمهوری به ساری و بازدید شهر اشاره کرد و افزود: مسلما این سفر اثرات مفیدی در آینده نزدیک برای استان خواهد داشت.

وی گفت: از شب گذشته فشار گاز در اکثر نقاط مازندران بهتر شده و در رامسر از ‪ ۴۰۰‬به ‪ ۷۵۰‬و در قائمشهر از هفت به ‪ ۶۰‬واحد رسیده است.

وی همچنین از مدیران آموزشی و مدارس استان خواست تا با تبیین مشکل موجود برای دانش آموزان، آنان را از نگرانی واضطراب خارج کنند.

استاندار مازندران افزود: به طور یقین تعطیلی مدارس در روند آموزش دانش آموزان تاثیر خواهد گذاشت ونباید این مسئله موجب افت آموزش شود.

"عبدالوحید فیاضی" رییس سازمان آموزش وپرورش مازندارن نیز دراین نشست گفت:کلیه دستگاه‌های اجرایی از جمله این نهاد در روزهای اخیر درگیر مقابله با بحران پیش آمده بودند.

وی افزود: از فردا ‪ ۲۳‬دیماه کلیه مدارس استان باز و به فعالیت معمول خود ادامه می‌دهند.

وی دغدغه سلامت دانش آموزان، سرماو یخبندان و کثرت مدارس باساختمانهای فرسوده و تخریبی را دلیل بسته شدن مدارس استان دانست و افزود: تعدادی زیادی از مدارس استان تخریبی بوده و دچار ریزش سقف و ترکیدگی لوله گردید.

فیاضی افزود: باید با تخصیص بودجه مناسب هرچه زودتر مدارس تخریبی استان مرمت شوند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد