رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

دکتر بزرگ نیا:...

 

از بودن و سرودن

 

(از سایت مازند نومه)

چهره به چهره با دلاور بزرگ نیا، نامزد انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه قائم شهر، سواد کوه، جویبار و کیاکلا

 

 

توضیح ضروری از رامسر نیوز:
 
ممکن است برای خوانندگان رامسر نیوز این سوال مطرح شود که چرا مصاحبه آقای دکتر دلاور بزرگ نیا در این سایت انعکاس یافته؟
لازم است در پاسخ گفته شود که پس از مطالعه مصاحبه مذکور متوجه شدیم بسیاری از مطالب ایشان مربوط می شود به مشکلات استان مازندران که رامسر نیز جزئی از آن است.
نکته دیگر آنکه ایشان سالها از مدیران استان مازندران در بخشهای فرهنگی و گردشگری بودند و نکاتی را در باره آن دوران مطرح کردند که به نظر می رسد برای رامسریها هم جالب باشد.
بهر حال موارد دیگری نیز وجود دارد که باعث شد  ما تصمیم بگیریم این مصاحبه را درج کنیم که شما خواننده عزیز با مطالعه آن حتما به آنها خواهید رسید.
 
                                                    اشاره:
-دلاور بزرگ نیا متولد 1342 گونی بافی قائم شهر است.او کارشناس ارشد حقوق است و از آکادمی علوم تاجیکستان (وابسته به آکادمی علوم روسیه) دکترای تاریخ دارد. اکنون هم دانشجوی دکترای حقوق در دانشگاه تاجیکستان است.

بزرگ نیا سه فرزند دارد. او مدتی است که خود را برای انتخابات مجلس هشتم آماده می کند. دوران تصدی دلاور در اداره کل فرهنگ و ارشاد و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مازندران، فصل شکوفایی فرهنگ و هنر و میراث مادی و معنوی بود.

 توانایی های مدیریتی ، اخلاص در کار ، انعطاف پذیری ، بشاشیت ،خلق باز و مثبت اندیشی از بزرگ نیا مدیری موفق و مردمی ساخته است.

اما آنچه در پی آمده حاصل سه جلسه گفتگو با اوست؛ چه هر بار تلفن ها و قرار و مدارهای انتخاباتی اش باعث می شد مصاحبه به پایان نرسد.

در این گفتگو از هر دری پرسیده ایم : از 15 سال عملکرد دوران مدیریتش گرفته تا گرایش ها و تفکرات و برنامه های آینده ی دلاور و سئوال های کوتاه و طنز و عامه پسند. گفتگوی مازند نومه را با دلاور بزرگ نیا بخوانید،با این توضیح که عکس مصاحبه از مجموعه تصاویر خانم"مریم فخیمی"انتخاب شده است.

ادامه مطلب

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد