رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

برزین:

 رئیس ستاد تبلیغات و نمایشگاههای سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری

مهندس محمد حسین برزین:

۴۰۰هزار اقلام تبلیغاتی جاذبه‌های گردشگری ایران به خارج از کشور ارسال شد

 

 

ستاد تبلیغات و نمایشگاه‌های سازمان میراث فرهنگی،صنایع‌دستی و گردشگری تاکنون حدود ۴۰۰هزار انواع اقلام تبلیغاتی جاذبه‌های گردشگری ایران را برای سفارتخانه‌ها، نمایندگی‌ها و رایزنی‌های فرهنگی ایران در خارج از کشور ارسال کرده است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در جدیدترین راهبرد تبلیغات گردشگری کشور ۸۵هزار اقلام تبلیغاتی به ۱۲۷سفارتخانه، نمایندگی و رایزنی‌های فرهنگی کشورمان ارسال شده است.

اقلام تبلیغاتی گردشگری ایران که به سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های خارج از کشور ارسال شده‌اند، برای بهبود نظام بازاریابی از سوی سفرا و رایزنان فرهنگی میان اصناف گردشگری کشورهای هدف توزیع خواهند شد.

مسئول ستاد تبلیغات و نمایشگاه‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اولویت بندی کشورهای هدف گردشگری در ارسال اقلام تبلیغاتی گفت: طبق یک برنامه زمان‌بندی شده شاهد سیر صعودی ارسال اقلام تبلیغاتی در کشورهای مختلف جهان خواهیم بود.

"محمدحسین برزین"افزود:ازاین طریق همگام با حضور موفق در نمایشگاه‌های بین‌المللی، اطلاعات تخصصی گردشگری ایران در اختیار دست‌اندرکاران صنعت گردشگری و توراپراتورهای بزرگ جهان قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: تبلیغات ایران شامل DVDهای معرفی ایران، مولتی‌مدیاها، نقشه‌ها، کتاب‌ها، باتوجه به دو اصل "نهادینه‌سازی راهبرد تبلیغاتی از طریق تولیدات متناسب بافرهنگ کشورهای هدف و کیفیت‌های قابل قیاس بااستانداردهای جهانی به‌زبان‌های انگلیسی،فرانسوی، روسی، عربی، اسپانیایی ، آلمانی، فارسی ، چینی، ژاپنی، مالایی، ایتالیایی و تایلندی تهیه و به سفارتخانه‌ها ارسال شده‌اند.

برزین راهبرد ارسال اقلام تبلیغاتی به سفارتخانه‌ها، نمایندگی‌ها و رایزنی‌های فرهنگی راگامی هدفمند برای ورودآگاهانه و مشتاقانه نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور به عرصه بازاریابی گردشگری دانست و اظهار امیدواری کرد که سفرا و رایزنان فرهنگی ایران در خارج از کشور با توزیع اطلاعات و اقلام گردشگری دوره تازه‌ای را برای معرفی کشورمان و تسهیل شرایط ورود جهانگردان به ایران آغاز کنند.

مسئول ستاد تبلیغات و نمایشگاه‌های سازمان‌افزود:اقلام تبلیغاتی یاد شده ، براساس ویژگی‌های فرهنگی، علایق و سلایق جوامع و جهانگردان کشورها تولید و به نمایندگی‌های ایران در آنها ارسال شده‌اند.

برازیلیا، بوینوس آیرس، باکو،آلمانی،ایروان، تفلیس،واشنگتن، نیویورک، ژنو،سارایوو، داراسلام، طرابلس، صنعا، کربلا، قاهره، سنامه، نایروبی، کویت، هرات، هنگ‌کنگ، کپنهاک، میلان، واتیکان، نیکوزیا، لاهور، کوالالامپور، سئول، کویته، حیدرآباد، توکیو، وین، هامبورگ، هلسینکی، فرانکفورت، پکن، بروکسل، پاریس، بوداپست، دبلین، زاگراپ، وین و یونسکو از جمله نمایندگی‌هایی هستند که اقلام تبلیغات گردشگری ایران برای آنها ارسال شده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد