رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تکمیل طرح مطالعاتی کنارگذر

 

طرح مطالعاتی کنارگذر رامسر 

 

فرماندار رامسر از تکمیل طرح مطالعاتی کنارگذر ساحلی شهرستان رامسر از مصوبات سفر استانی هیات دولت در استان مازندران خبر داد.

هیات دولت در سفر به استان مازندران ‪ ۱۲۰‬مصوبه داشت.

به گزارش ایرنا "علی باباخانی" روز پنجشنبه در جمع مسوولان استانی و شهرستانی ، مشاورین این طرح و چند تن از سرمایه‌گذاران در سالن اجتماعات فرمانداری افزود : مقرر شد این طرح را سازمان بنادر و کشتیرانی به نیابت از وزارت راه و ترابری به طول حدود ‪ ۱۰‬کیلومتر در محدوده ساحلی رامسر بر اساس طرح اولیه از طریق جذب سرمایه‌گذاری به اجرا درآورد.

وی اظهار داشت: این طرح بزرگ ملی به عنوان پایلوت برای اولین بار در شمال ایران در رامسر به اجرا در می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: تبدیل فرودگاه رامسر به عنوان فرودگاه گردشگری شمال کشور، ساخت هتل هفت ستاره بی‌نظیر در خاورمیانه، احداث تله کابین و توسعه شش آبگرم معدنی از جمله کارهای بزرگی است که در رامسر در حال اجرا است.

"محمدمهدی محمودی" مدیر و طراح این پروژه در حاشیه این نشست در گفت و با ایرنا یادآور شد: هدف کلیدی این طرح ترافیک و الزامات آن گردشگری ، حفظ محیط زیست و اقتصاد است.

وی تصریح کرد: کمک به سهولت عبور ومرور در شهرهای ساحلی و شهر رامسر، ساخت الگوی مناسب در احداث راه‌های کنارگذر ساحلی کشور،ایجاد قطب گردشگری با استفاده از پتانسیل‌های شمال، ایجاد بستر برای سرمایه‌گذاری در یک طرح کلان را از دیگر اهداف این طرح اعلام کرد.

شهرستان ‪ ۷۸‬هزار نفری رامسر به دلیل زیبایی منحصر بفرد طبیعی از شهرهای نمونه گردشگری کشور معرفی شده و سالانه پذیرای میلیونها مسافر داخلی و خارجی است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد