رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مرکز پژوهش های منطقه شمال در رامسر

 

هفته آینده در رامسر افتتاح می شود

مرکز پژوهش های منطقه شمال کشور

 

ساری - خبرگزاری ایسکا نیوز : رئیس سازمان گردشگری مازندران گفت: از 13 مصوبه هیئت دولت سه مصوبه به طور کامل اجرا ، 9 مصوبه در دست اقدام و یک مصوبه نیز در حال پیگیری است که در این میان به منظور ایجاد فضای همکاری متقابل با کشورهای حاشیه دریای خزر مرکز پژوهش های منطقه شمال کشور هفته آینده در رامسر به بهره برداری خواهد رسید .

به گزارش روز چهارشنبه گروه علمی فرهنگی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز" رحمت عباس نژاد در خصوص مصوبات سفر ریاست جمهوری تشریح کرد: آزادسازی حریم تاریخی فرح آباد ساری و گوهر تپه رستم کلا در شهرستان بهشهر ، افتتاح دبیرخانه مطالعات باستان شناسی دریای خزر در خانه نظری به عنوان محل دائمی دبیرخانه و استفاده از حداکثر 10 درصد از کل قطعات 10 هکتاری به منظور ایجاد تأسیسات گردشگری توسط بخش غیر دولتی با حداکثر 20 درصد سطح اشغال برای هر قطعه به طور کامل انجام و آماده سرمایه گذاری است .
وی در خصوص مرکز پژوهش های منطقه شمال کشور از دیگر مصوبات هیئت دولت گفت : این مصوبه نیز با هدف ایجاد فضای همکاری متقابل کشورهای حاشیه دریای خزر با 150 میلیون تومان اعتبار تا هفته آینده در رامسر به بهره برداری خواهد رسید .
رئیس سازمان گردشگری در ادامه افزود: از 50 مجموعه کوچک رفاهی شامل سرویس یهداشتی مصوب شده ، 12 مورد آماده تحویل ، هفت مورد در حال ساخت و پنج مورد نیز به صورت پیش ساخته توسط شرکت توسعه گردشگری در دست پیگیری است . در خصوص 26 مورد دیگر نیز در صورت موافقت منابع طبیعی و تحویل زمین به شرکت توسعه گردشگری در مکان های مشخص شده عملیات احداث بنا آغاز خواهد شد .
عباس نژاد در توضیح احداث 30 مجموعه خدماتی رفاهی بین راهی از طریق شرکت توسعه گردشگری تصریح کرد : چهار مورد توسط بخش خصوصی در حال ساخت است .
موافقت اصولی 14 طرح از سوی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان و سه طرح برای شرکت توسعه گردشگری صادر شده است و سه مورد نیز در مرحله صدور موافقت اصولی قرار دارد و در شش مورد باقیمانده نیز به محض تحویل زمین از سوی منابع طبیعی موافقت اصولی احداث مجتمع ، صادر خواهد شد ./

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد