رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

«باغ آیینه های رامسر»

 

               بزودی منتشر می شود:

 

                «باغ آیینه های رامسر»

 

کتاب «باغ آیینه های رامسر» بزودی منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

مسعود عطوفت شمسی مدیر مسئول انتشارات عطوفت با اعلام این خبر افزود:

کتاب «باغ آیینه های رامسر» به معرفی نویسندگان رامسری می پردازد که تا کنون توانسته اند آثار خود را منتشر نمایند و این کار تا کنون انجام نشده بود تا اینکه اخیرا جناب آقای مجتبی رضوانی با تلاش فراوان اقدام به جمع آوری و تنظیم اسامی نویسندگان رامسری به همراه نام آثار و شرح حالی از زندگی آنان نموده است.

وی با بیان اهمیت موضوع کتاب مذکور گفت:شاید بتوان به جرات گفت که تا کنون بسیاری از رامسریها که عموما اهل مطالعه هستند از اسامی دقیق نویسندگان هم شهرستانی خود اطلاعی در دست ندارند و انتشار این کتاب می تواند اطلاعات درستی را در اختیار آنان قرار دهد و ما امیدوار هستیم در آینده هم شاهد انتشار آثار بیشتری از این عزیزان و نویسندگان جدیدالورود رامسری باشیم.

عطوفت شمسی در خصوص ویژگیهای این کتاب گفت: آقای رضوانی با دقت و تلاش قابل توجه مجموعه ای از اسامی نویسندگان رامسری را که مربوط به دوره های گذشته و حال بود جمع آوری کرد و از بزرگان و علمای نویسنده رامسری هم اطلاعات کاملی ارائه شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد که رامسریها از گذشته تا کنون اهل علم و پژوهش بودند و ما بر این باوریم که اسامی بیشتری نیز می تواند اظافه گردد که در این زمینه با آقای مجتبی رضوانی مولف کتاب صحبتهایی هم داشته ایم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد