رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مسابقه شماره پنج «درس‌هایی از قرآن»

 

اسامی برندگان مسابقه شماره پنج «درس‌هایی از قرآن» اعلام شد

 «معصومه ابراهیم‌پور» از رامسر

 

گروه فعالیت‌های قرآنی: اسامی منتخبان مسابقه شماره پنج «درس‌هایی از قرآن» که روز 10 آبان‌ ماه بخش شده است، توسط مؤسسه ترویج فعالیت‌های قرآنی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، موضوع این برنامه جامعیت دین اسلام(2) بود که با عناوین؛ «انسان مجموعه جامعی است، رابطه با خدا، رابطه با خلق، توجه به محرومان در روزهای عید، کدام قانون، مترقی‌تر از قانون اسلام، عدم تبعیض میان دختر و پسر، روابط مکتبی مقدم بر روابط خویشاوندی و مشورت والدین با فرزندان»توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محسن قرائتی» مطرح شد.

همچنین «ساجده اصغری» از بجنورد، «محمد قاضی» از اردکان، «عصمت فرمهینی فراهانی» از اراک، «امید رمضان‌پور» از فردوس، «حامد شعبانی» از لنگرود، «رقیه حسن‌پورآزاد» از خوی، «زهرا سلیمی» از رستم آباد، «سونا حسن‌آبادی» از قوچان و سید «محمد سیدصالحی» از تهران منتخبان این دوره هستند.

«مریم سیف» از نهاوند، «عبدالقهار گنجی» از قم، سید «حسین حسین‌نسب» از بابل، «هانیه پزشک‌پور» از کرج، «شهناز سادات‌حسینی» از همدان، «حسین صالحی» از لرستان، «معصومه ابراهیم‌پور» از رامسر، «راضیه خسروی» از خرم آباد، «مریم رحمانیان» از خوراسگان، «مهین مختاری» از تکاب و «مرضیه زارعان» از اصفهان نیز از دیگر نفرات برتر این دوره از مسابقات قرآنی هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد