رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

همایش، آموزش و سنجش

 

اعلام نتایج مسابقات طرح قرآنی «همایش، آموزش و سنجش» بابلسر

«هاجر عسگری» از رامسر دوم شد

 

گروه فعالیت‌های قرآنی: هیأت داوران ششمین دوره طرح قرآنی «همایش، آموزش و سنجش» بابلسر، نتایح برترین‌های مسابقه قرآنی را اعلام کرد.

هئیت داوران در ششمین دوره طرح قرآنی «همایش ، آموزش و سنجش»

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) شعبه مازندران، هیأت داوران ششمین دوره طرح قرآنی «همایش،آموزش و سنجش» که در مجتمع فرهنگی تفریحی «کوثر» شهرستان بابلسر برگزار شد نتایج مسابقات قرآنی این دوره طرح قرآنی را که در رشته‌های حفظ ‌کل و پانزده جزء، قرآئت زیر شانزده سال و بالای شانزده سال در دوبخش بانوان و آقایان برگزار شد به این شرح اعلام کردند:

در رشته حفظ کل قرآن آقایان، «مجتبی محسنی» از بابلسر، «محمد رضایی» از ساری و «جلال رضایی» از بابل به ترتیب رتبه اول تا سوم این دوره از مسابقات را به‌دست آوردند.

در رشته حفظ پانزده جزء «حمزه علی‌زاده» از قائم شهر، «محمد حسن محمدی لائینی» از نکا و امیر حسین حسین‌پور» از بابل به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

در رشته حفظ کل بانوان نیز «رقیه رضایی» از ساری، «حکیمه نصیری» از بهشهر و «فاطمه غلامی» از ساری حائز رتبه اول تا سوم شدند.

در رشته حفظ پانزده جزء بانوان «فاطمه نظری» از بهشهر، «محسنیان» و «سلیمانی» از بابل به رتبه اول تا سوم دست یافتند.

در رشته قرائت زیر شانزده سال آقایان «علی کبیری» از بابل رتبه اول، «سید محمد طاهایی» از آمل رتبه دوم و «امیر حسین مطلبی» از بابلسر رتبه سوم را به‌دست آوردند.

در رشته قرائت بالای شانزده سال آقایان «حمزه زاهدی» از ساری، «صادق سیاری» از بابلسر و «مجتبی آقاجان زاده از بابل» رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته قرائت زیر شانزده سال بانوان «مائده ملکشاهی» از بابلسر رتبه اول، «فرشته بابایی» از بابلسر رتبه دوم و «نداء قصابی» از بابلسر رتبه سوم را بدست آوردند.

در رشته قرائت بالای شانزده سال بانوان نیز «سمیه رضوی» از جویبار، «هاجر عسگری» از رامسر و «فاطمه حبیبی » به رتبه های اول تا سوم دست یافتند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد