رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نفرات برترمسابقات قرآن و عترت

 

در رامسر :

معرفی نفرات برترمسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌های آزادکشور

 

نفرات برترمسابقات قرآن و عترت ویژه‌استادان،دانشجویان وطلاب دانشگاه‌های آزاد و حوزه‌های علمیه سراسر کشور روز جمعه در رامسر معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، در مراسم اختتامیه بخش کتبی این مسابقات که در آمفی تئاتر هتل بزرگ رامسر برگزار شد، از حدود یکصد استاد، دانشجو و طلاب برتر کشور در هشتمین جشنواره ویژه استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های آزاد کشور و سیزدهمین دوره مسابقات دانشجویان و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور تقدیر شد.

از مجموع ‪ ۱۲‬هزار استاد، دانشجو و طلبه‌ای که به مرحله نهایی مسابقات یادشده راه یافتند، یکصد نفر به عنوان نفرات برتر مشخص شدند.

مسابقات قرآن و عترت استادان،دانشجویان وطلاب دانشگاه‌های آزاد وحوزه‌های علمیه سراسر کشور در ‪ ۱۰‬رشته شامل تفسیر سوره لقمان، زندگانی پیامبر (ص)، سیره معصومین ، ترجمه به انگلیسی، احکام برداران و خواهران، نماز، زیارت عاشورا، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار شد.

مریم اخوان از واحد کاشان، بتول رفعت از واحد دهاقان، یعقوب جوادی از واحد ورامین، محمدتقی قنبری از واحد لارستان، روشنک لطفی‌کار از واحد ایلام، فاطمه نیک روز از واحد کرمان، مهدیه شجاعی از واحد تهران جنوب، محسن دریایی از واحد مراغه و بتول عزیزآبادی از واحد اردبیل نفرات برتر هشتیمن جشنواره استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های آزاد کشور را کسب کردند.

مهدیه دهقان زاده از واحد کرمان، شهلا نوروزی از سقز، محمدمهدی لطفی از واحد نایین، محمد قصایی از واحد سنندج، مجید قربانی و طاهره قادری زمره‌ای از واحد ساری، اکبر امینی از واحد دامغان، اکرم راضی از واحد رودهن، ابراهیم علیزاده از واحد تبریز و ملیحه ضامنی از واحد بروجن نیز مقام‌های برتر سیزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور را بدست آورند.

به گزارش ایرنا، در مراسم اختتامیه این مسابقات که شماری از مسوولان کشوری، استانی و محلی شرکت داشتند با اهدای لوح سپاس و سکه بهار آزادی از نفرات برتر تقدیر شد .


نظرات 3 + ارسال نظر
ابوذر باقرسلیمی چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 http://baghersalimi.blogfa.com

سلامِ
با یادداشتی درباره مسایل روز رامسر به روزم. اگر با سیاستهای شما همخوانی داشت لطفا در سایت تان منعکس فرمایید.

حامیان مهندس مهدی حلاجیان سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 16:54 http://24esfand.blogsky.com/

سلام
بخش دوم زندگینامه ی مهندس مهدی حلاجیان در وبلاگ حامیان درج شده است لطفا مطالعه کنید و در صورت صلاحدید آن را منتشر کنید.http://24esfand.blogsky.com/
در ضمن بخش خبرها و نظرهای شما دارای اشکال است و خبر جذب نمی کند.
با تشکر.

مهدی حلاجیان شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 16:52 http://mehal51.blogsky.com

سلام
مقاله جدید « دعا در قرآن » نوشته شد .
درصورت تمایل آن را در وبلاگ قرار دهید.
با سپاس مهدی حلاجیان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد