رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

بزرگترین کارخانه

 

در رامسر آغاز شد

عملیات ساخت بزرگترین کارخانه بتن و مصنوعات بتنی شمال

 

 

علمیات ساخت بزرگترین کارخانه بتن و مصنوعات بتنی شمال کشور روزپنجشنبه طی مراسمی با حضور جمعی از مسوولان آغاز شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری هتل سماسوس در گفت و گو با ایرنا افزود: این کارخانه با صرف ‪ ۲۰‬میلیارد ریال اعتبار به مدت شش ماه در زمینی به مساحت دو هکتار در حاشیه رودخانه صفارود احداث می‌شود.

"محمد طالبی" گفت: در این کارخانه دو دستگاه "پچینگ پلانت" با ظرفیت ‪۱۲۰‬ مترمکعب در ساعت بتن تولید می‌کنند و دو دستگاه سیلوی ‪ ۱۲۰‬تنی با ‪ ۷۲۰‬تن ظرفیت سیلوی سیمان نیز احداث می‌شود.

وی اظهار داشت: در این واحد تولیدی شش دستگاه کارخانه تولید مصنوعات بتنی اتوماتیک شامل بلوک سقفی، بلوک تیغه‌ای، بلوک معمولی، جدول تیرچه، دیواره‌های پیش ساخته در جوار این کارخانه نصب و راه‌اندازی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این کارخانه دارای یک آزمایشگاه مجهز به استانداردهای بتنی و دارای یک بخش علمی، فنی و مهندسی بسیار مهمی است تا تولیدات بتنی این واحد را تحت آزمایش قرار دهد.

به گفته او با بهره‌برداری این کارخانه نیازهای بتنی و مصنوعات بتنی مجموعه هتل‌های سماموس رامسر و حتی نیازهای عمرانی منطقه غرب مازندران تامین می‌شود.

وی یادآور شد: با بهره‌برداری این واحد تولیدی ‪ ۴۰‬نفر مشغول به کار خواهند شد.

طالبی در خصوص ساخت هتل هفت ستاره بین‌المللی سماموس رامسر که ساخت آن از سال گذشته آغاز شد، تصریح کرد : تاکنون پنج میلیارد ریال برای ساخت این هتل هزینه شده است.

این هتل پس از ساخت، بزرگترین هتل بین‌المللی کشور محسوب خواهد شد که مجهز به تجهیزات روز می‌باشد.

وی گفت :برای تسریع در ساخت این هتل، واگذاری قطعه زمین به مساحت چهار هزارمتر مربع در داخل محوطه این هتل از سوی اداره منابع طبیعی ضروری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد