رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نماینده رامسر و تنکابن

 

راهب:

اجرای مصوبات سفر دولت به استان مازندران از سرعت خوبی برخوردار است

خبرگزاری موج - گروه اقتصاد سیاسی
نماینده رامسر و تنکابن با اشاره به سرعت مناسب اجرای مصوبات سفر دولت گفت: 2 پروژه احداث تصفیه‌خانه آب آشامیدنی سد میجران رامسر و کمربندی تنکابن نیاز به عنایت ویژه وزارت نیرو و راه دارد

به گزاشر موج جعفرقلی راهب در چهارمین نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش دولت در ذخیره سازی مرکبات و کنترل بازار اظهار داشت: انتظار می‌رود در سال جاری، سهمیه ذخیره‌سازان مرکبات تا سقف حداقل یکصدهزار تن افزایش یابد تا ضمن کنترل بازار و حمایت لازم از باغداران و ذخیره‌سازان، رضایت مصرف‌کنندگان نیز فراهم شود.
وی افزود: با توجه به نقش بخش کشاورزی که بالای 80 درصد مواد غذایی، بیش از 90 درصد مواد خام اولیه صنایع تبدیلی و تکمیلی، 25 درصد اشتغال و 20 درصد تولید ناخالص ملی را تامین می‌کند، از مسئولین مربوطه می‌خواهم با توجه به نرخ تورم، هزینه تولید و سود متعارف، نرخ تضمینی برای سال مزروعی 86-87 را به ویژه در برنج، گندم، دانه‌های روغنی، چای، گوشت و سایر محصولات، در کمیسیون‌های مربوط به وزارت کشاورزی و دولت به تصویب نهایی برسانند و برای اجرا به استان حوزه انتخابیه‌ام و شهرستان‌های آن ابلاغ کنند.
نماینده تنکابن و رامسر با قدردانی از اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت تصریح کرد: امیدوارم دولت هر چه سریع‌تر سوخت مورد نیاز کشاورزان را در اختیار آنها قرار دهد.
راهب خاطرنشان کرد: امیدوارم مجلس با رأی قاطع به دو وزیر پیشنهادی نفت و صنایع، باعث قوت و قدرت‌ پایه‌های نظام و دولت شود.
نماینده تنکابن با قدردانی از مدیران اجرایی استان به خاطر پیگیری در اجرای مصوبات استانی دولت خاطرنشان کرد: در کل استان و حوزه انتخابیه‌ام، پیشرفت پروژه‌های عمرانی سفرهای استانی، از سرعت خوبی برخوردار است اما در برخی مصوبات از جمله تامین اعتبار و اجرای پروژه احداث تصفیه‌خانه آب آشامیدنی، سد میجران رامسر و کمربندی تنکابن که بالای 25 سال از شروع آن می‌گذرد نیاز به عنایت ویژه وزارت نیرو و راه و ترابری دارد.
وی از وزیر راه و ترابری خواست در خصوص تکمیل چهار بانده کردن مسیر اصلی تنکابن به رامسر و تنکابن به شهرهای نشتارود، عباس‌آباد، سلمان‌شهر و کلار‌آباد، اقدام عاجل انجام دهد و افزود: از آقای جاسبی و احمدی رؤسای دانشگاه‌های آزاد و پیام نور به واسطه تلاش در امر توسعه علمی، تشکر می‌کنم.
راهب در پایان از رئیس‌جمهور به خاطر سفرهای استانی قدردانی کرد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد