رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

در دانشگاه آزاد اسلامی رامسر

 

مراسم اختتامیه مسابقات قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی رامسر برگزار می‌شود

 

گروه خبرنگاران افتخاری / احسان قرمزی: مراسم اختتامیه مسابقات قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر 25 آبان ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)‌ به نقل از معاونت فرهنگی مرکز پژوهش‌ها و فعالیت‌های قرآن و عترت، دانشگاه آزاد اسلامی اختتامیه هشتمین جشنواره قرآن و عترت ویژه استادان دانشگاه‌های سراسر کشور و سیزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت ویژه دانشجویان و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور در 25 آبان ماه در رامسر برگزار خواهد شد.

 برگزاری‌مراسم‌اختتامیه‌مسابقات‌قرآن‌وعترت‌دردانشگاه‌آزاداسلامی
در این برنامه از 43 نفر از استادان دانشگا‌ه‌ها و 69 نفر از دانشجویان دانشگاه‌ها و طلاب حوزه‌های علمیه که منتخب بخش کتبی مسابقات است، تجلیل به عمل خواهد آمد.

دکتر «فرزانه» رئیس مرکز پژوهش‌ها و فعالیت‌های قرآن و عترت گفت: در این برنامه از 43 نفر از استادان دانشگا‌ه‌ها و 69 نفر از دانشجویان دانشگاه‌ها و طلاب حوزه‌های علمیه که منتخب بخش کتبی مسابقات است، تجلیل به عمل خواهد آمد.

فرزانه خاطرنشان کرد: در حاشیه این اختتامیه کارگاهی آموزشی برای آشنایی هر چه بیشتر مسئولان کانون‌های قرآن و عترت منطقه 3 با سایت «تسنیم» و شیوه‌های استفاده از این سایت برگزار می‌شود.

همچنین، این کارگاه یک روز قبل از مراسم اختتامیه در تاریخ 24 آبان ماه در رامسر برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد