رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

معرفی بهترین دوستم !!

 

معرفی بهترین دوستم !!

از: داریوش فریاد رامسر

 

ممکن است بعضی ها فکر کنند که من تنهایم! نه آقاجان، خودتان تنهایید! من کسی را دارم که خیلی مهربان است. یک پارچه آقاست! حرف هایی را که نمی توانم به نزدیک ترین افراد خانواده ام بزنم، به راحتی با او درمیان می گذارم. کسی که اگر «تو» خطابش کنم ناراحت نمی شود. او همه حرف های من و دیگران را به خوبی گوش می کند، هیچ وقت مرا فراموش نمی کن، دست و دل باز است.

اصلا همیشه به فکر منافع شخصی من است! همیشه از خودش مایه می گذارد. پیوسته به دنبال بهانه می گردد. تا دستی به سرو روی جان و دل من بکشد! نمی دانید چه قدر با صفاست. هر وقت من خطایی می کنم، او پشیمان و شرمسار می شود و تلاش می کند روی گناهان و اشتباه های من سرپوش بگذارد تا بدی هایم پنهان بماند و منتشر نشود!

وای که این دوست من چه قدر خوب و خواستنی است! باور کنید هر چه بگویم کم گفته ام! او هر صفت خوبی را که به ذهن و زبان بیاورید، داراست و از هر صفت ناپسند و ناخوبی که به نظر بیاورید مبراست. البته او تنها دوست من نیست، دوست همه ی کسانی است که او را دوست دارند! حتی دوست همه ی کسانی است که او را دوست ندارند! راستی دوستی بهتر از «خدا» کجا سراغ دارید؟

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد