رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

هاشمی رفسنجانی در رامسر

 

هاشمی رفسنجانی در یادواره شهدای رامسر:
دنیا بداند بر اساس درس‌های تاریخی که به آن‌ها داده‌ایم، هدف ما بمب هسته‌یی نیست

 

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره حق ایران در دستیابی به انرژی هسته‌یی صلح‌آمیز با اشاره به این‌که " آمریکا می‌خواهد ما قدرت علمی نداشته باشیم" گفت: دشمنان ما باید نسبت به درس‌های تاریخی که به دنیا نشان دادیم متوجه باشند که هدف ما بمب هسته‌یی نیست؛ چون در این 8 سال در قبال بمب‌های شیمیایی که عراقی‌ها بر سرمان ریختند هیچ مقابله به مثلی انجام ندادیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در یادواره و گرامی‌داشت 265 شهید شهرستان رامسر گفت: شهدای ما برنده‌ تاریخند و ما به آن‌ها حسرت می‌خوریم؛ چون در پیشگاه الهی آرمیده‌اند.

وی ادامه داد: ساماندهی ما در اوایل جنگ به علت این‌که از ارتش فقط بدنه آن مانده و سپاه و بسیج شکل نگرفته بود و عملکرد اختلاف‌برانگیز و مشاجره‌آمیز بنی‌صدر از وضعیت چندان مطلوبی برخوردار نبود و شهدا از جمله افرادی مانند شهید خلعتبری بودند که ما را روی پای خودمان نگهداشتند.

وی با اشاره به این که " در بسیاری از جنگ‌ها قطعاتی از ایران جدا شد" در عین حال خاطرنشان کرد: در 8 سال دفاع مقدس چنین نشد و نیروهای مسلح چهره‌ خوبی که اکنون در جامعه دارند را مدیون آن دوران است.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری این‌که " شهید خلعتبری خلبان هوایی بود اما قهرمان خلبان دریایی نام گرفت" بیان کرد: این شهید بزرگوار با توانمندی خود توانست چنان ضربه‌ای به ناوهای عراقی بزند که جبران انهدامی‌های آن برای صدام میسر نشد.

هاشمی رفسنجانی در تجلیل از ایثارگران و خانواده‌های شهدا، از جانبازانی که بر روی صندلی چرخدار نشسته‌اند به عنوان انسان‌هایی برنده یاد و تاکید کرد: من با ادله‌ قرآنی خدمت خانواده‌ شهدا می‌گویم خود را برنده تاریخ بدانید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد