رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تیم‌های برترمسابقه دوچرخه‌سواری ...

 

تیم‌های برترمسابقه دوچرخه‌سواری لیگ برتر رده‌بزرگسالان وجوانان کشور

 

دومین مرحله مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ برتر بزرگسالان باشگاههای کشور و سومین مرحله مسابقات دوچرخه سواری لیگ برتر جوانان کشور روز جمعه با قهرمانی تیم‌های برتر در رامسر پایان یافت.

مسابقات دوچرخه‌سواری رده‌بزرگسالان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه و رده جوانان در روزهای پنجشنبه و جمعه در رامسر برگزار شد.

در نتایج تیمی در رده جوانان ، تیمهای دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز با امتیاز ، مس کرمان با امتیاز و تیم زنجان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این مسابقات را به دست آوردند.

در نتایج تیمی ، مسابقات دوچرخه سواری لیگ برتر بزرگسالان کشور ،تیم‌های تیم پیکان تهران اول شد، تیم دانشگاه آزاد دوم شد و تیم پتروشیمی سوم شد.

در آخرین روز مسابقات دوچرخه سواری لیگ برتر جوانان کشور، که روز جمعه در رشته استقامت برگزار شد ، دوچرخه سواران مسافت ‪ ۱۰۰‬کیلومتری رامسر - رودسر و جواهرده رامسر رکاب زدند که در پایان حامد جنت پتروشیمی تبریز، آروین گودرزی از تربیت بدنی همدان و سعید سعیدی ازتربیت بدنی استان مرکزی به ترتیب اول تا سوم شدند.

این مسابقات در سه رشته تایم تریل ، چری تریوم و استقامت برگزار شد.

رییس هیات دوچرخه‌سواری استان مازندران در گفت و گو خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در این مسابقات در رده جوانان ‪ ۱۲‬و در رده بزرگسالان ‪ ۱۸‬تیم به مدت چهار روز با یکدیگر رقابت کردند.

" سیدتقی خدادادی" اظهار داشت : تیم‌های اول این مسابقات ، به مسابقات لیگ باشگاه‌های آسیااعزام خواهند شد.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
منصوری شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 18:37

http://www.helloyahoo.net/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد