رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

عسگری:قسمت نبود!

 

کاپیتان تیم ملی دوچرخه سواری ایران از سفر به ایتالیا بازماند

 

عسگری:قسمت نبود!

به اجبار در رقابتهای رامسر شرکت کردم!

 

تهران- خبرگزاری ایسکانیوز: کاپیتان تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان گفت: متاسفانه به دلیل عدم صدور ویزا توسط سفارت ایتالیا نمی توانم در مراسم تجلیل از 5 دوچرخه سوار برتر جهان که از سوی UCI در ایتالیابرگزار خواهد شد شرکت کنم.

حسین عسگری روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران"ایسکانیوز"، افزود: با توجه به اینکه این دعوت نامه از سوی UCI دیر به دست ما رسید، فدراسیون تمام تلاش خودش را برای حضور من در این مراسم انجام داد ولی متاسفانه این تلاش ها به جایی نرسید و فکر می کنم که قسمت نبود تا در این مراسم شرکت کنم.
عسگری با انتقاد از زمان برگزاری لیگ دوچرخه سواری در رامسر تصریح کرد: حضور در لیگ رامسر بسیار برای من مضر است چرا که بعد از مسابقات قهرمانی جهان تمام ملی پوشان بعد از دو هفته استراحت، تمرینات بدن سازی خود را آغاز کردند ولی متاسفانه مرا اجبار به حضور در این رقابتها کردند وبه همین دلیل هنوز نتوانستم برنامه بدن سازی خود را برای حضور در رقابتهای المپیک شروع کنم.
وی از انعقاد قرارداد با شرکت ملی نفت خبر داد و گفت: به واسطه عناوین مهمی که در مسابقات قهرمانی جهان کسب کرده ام، از سوی یک باشگاه انگلیسی از من و میزبانی برای حضور در آن باشگاه دعوت شده است که با رایزنی هایی که با فدراسیون دوچرخه سواری تبریز و شرکت ملی نفت انجام شده است، فکر می کنم حضور من به همراه 3 دوچرخه سوار دیگر در باشگاه های رده یک دنیا قطعی شده است.
وی ادامه داد: در همین راستا شرکت ملی نفت نیز قرار است با رایزنی هایی که با این باشگاه انگلیسی داشته است به عنوان اسپانسر تبلیغاتی را در این باشگاه حضور داشته باشد.
کاپیتان تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در خصوص برنامه های آتی خود اظهار داشت: طی 25 روز آینده یک تور بین المللی دوچرخه سواری در چین برگزار خواهد شد که حضور من صرفا برای کسب آمادگی خواهد بود.
عسگری از حضور در تور کرمان و میلاد دو نور اراک خبر داد و تصریح کرد: از دیگر برنامه های من حضور در تور آذربایجان است که متاسفانه به عدم دلیل رسیدگی مسوولین هیات های دوچرخه سواری آذربایجان هنوز جوایز 6 ماه پیش مسابقات را به برندگان پرداخت نشده است و تاکنون علی رغم پیگیری های متعدد بنده این مساله همین آش و همین کاسه باقی مانده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد