رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

از بخش خبرها و نظرها...

 

توجه!

 

پرسش از خوانندگان

 

(؟) 

 

یکی از خوانندگان با ارسال پیشنهادی چنین توضیح داده:

 

خدمت اخبار رامسریهای عزیز سلام و خسته نباشید.

مدتی است می خواهم پیشنهادی به شما بدهم ولی به قول ما رامسریها این پا آن پا می کنم.

دوستان چطوره که از این پس رامسریهای عزیز پیامهای تبریک و تسلیت خود را به هر مناسبتی که پیش می آیدبرای مخاطبانشان روی صفحه شما ارسال کنند؟

در اینصورت ارتباط همه منسجم تر می شود.

 با تشکر کوچک شما قاسم نژاد. یک رامسری کوچک مقیم کیش.

اخبار رامسر:

با تشکر از آقای قاسم نژاد یک رامسری بزرگوار از کیش

ما حرفی نداریم اما اگر موافق باشید از خوانندگان هم نظر بخواهیم.

خوانندگان لطف کنند و نظرشان را در اینباره بنویسند. تا ...

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
موحدی از مشهد یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:38

سلام نظر دوست عزیزمان آقای قاسم نژاد بسیار خوب است امید است این کار انجام شود . البته این کار نباید به ارسال خبرها توسط دوستان خللی ایجاد کند . اگر شما گردانندگان اخبار رامسر خواستید چنین کاری کنید بهتر است قسمتی را برای این کار به عنوان پیامهای خوانندگان ایجاد کنید .
میبخشید که اینقدر روده درازی کردم . خدا حافظ شما عزیزان باشد .

ریحانی شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 13:36

سلام
بسیار بجا ونیکو است اگر این کار بشود.
از شما تشکر می کنم.

برادران شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 13:19

سلام و خسته نباشید
من با این پیشنهاد موافقم.
این کار محاسن خوبی دارد و ما می توانیم احساسات خود را به دوستان خود انتقال دهیم.

پور منصوری شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 13:14

سلام دوستان رامسری
انشاءالله که همه پیامها تبریک باشد نه تسلیت.
من موافقم اما فقط پیامهای تبریک باشد بهتر است تا تسلیت.

میرهاشمی شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 13:06

سلام
من هم می خواستم همینو بگم.
اگر دوستان این کار را بکنند خیلی خوب است تا ببینیم نظر دیگران چیست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد