رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

از بخش خبرها و نظرها

 

شورای اسلامی شهر رامسر از توهم تا واقعیت

م. لاریجانی

 

نمی دانم بیاد دارید زمانی که شهر رامسر پر از اعلامیه های تبلیغاتی برای سومین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهروروستا شده بود و دوستان عضو شورای امروز مان چقدر پر جاذبه در مورد خدمت رسانی به مردم به گپ و گفت رسیده بودند و خدمت به مردم رامسر را اصلی ترین انگیزه خود برای ورود به شورا اعلام می کردند؟

حال قضیه چیست؟چندی پیش برای کاری به شورای اسلامی شهر رامسر مراجعه کردم و در حال ورود به داخل ساختمان آن بودم که یکی از مراجعه کنندگان با فریادهای گوش خراش از کلاهی که سرش رفته بود مطالبی را بر زبان می آورد و دو عضو شورا و برخی از مراجعین سعی در خاموش کردن آن داشتند که بالخره موفق هم شدند و فرد فریاد کش با رضایت نسبی از شورا خارج شد.

کنجکاوی من باعث شد همان شب با یکی از دوستان صمیمی فرد معترض تماس بگیرم و پس از تعریف ماجرا جریان را از او بپرسم.

او پس از اندکی سکوت با خنده های بلند و معنادار گفت :

تو چرا اینقدر فضولی و در کارهای مردم دخالت می کنی؟

گفتم: فضول نیستم کنجکاویم امانم نداد.

و او گفت: دوست عزیز دنیا دنیای معامله است مگه نمی دانی؟

گفتم: مگه کسی در این دنیا هست که هنوز نداند اول معامله دوم معامله سوم.........................

و او گفت فردا که همدیگرو دیدیم برات تعریف می کنم.

حالا من به شما خوانندگان می گم: پس تا فردا خداحافظ و نگهدار شما...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
یوسفی چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 00:18

خدا پدرتان را بیامرزد که به کنایه برای شورا می نویسید.
اگر کسی با اینها کاری نداشته باشد سر مردم را هم می برند.

فرج مشایی سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 13:16

سلام دوستان رامسری اخبارتان کم شده چه خبر از رامسر؟
در مورد شورا هرچه بگوییم کم است که این بیچاره ها از بس در حال خدمت هستند که وقت نمی کنند سری به حساب بانکی شان بزنند تا ببینند چقدر رو چقدر آمده.
من به شما رامسریها توصیه می کنم که در مورد کارهای شورا نظارت دقیق داشته باشید.
در این صورت آنها به بانکها رفته و پس از نا امیدی استعفا می دهند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد