رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

کنار گذر رامسر...

سازمان بنادرمسئول ساخت جاده کنار گذر رامسر شد

 

خبرگزاری موج - گروه اقتصاد صنعت و بازرگانی
مطالعات ساخت جاده کنار گذر رامسر از سوی سازمان بنادر و کشتیرانی در حال انجام است.

عطاله صدر معاون فنی و مهندسی سازمان بنادر و کشتیرانی، با بیان این خبر در گفت و گو با خبرنگار موج، افزود: با توجه به نزدیکی رامسر به کوهستان ساخت کنار گذر این شهر برای عبور از کوهستان هزینه های بسیاری را تحمیل می کرد از همین رو تصمیم به عبور از کنار دریا گرفته شد که به همین واسطه و پس از اعلام اولویت این طرح در سفر استانی رییس جمهور به این منطقه وزارت راه و ترابری وظیفه این پروژه را بر عهده سازمان بنادر و کشتیرانی گذاشت.
وی ادامه داد:در حال حاضر مطالعات این طرح در حال انجام است و پس از اتمام این مرحله پروژه عملیاتی خواهد شد.
همچنین وی در خصوص وضع بنادر شمالی کشور خبر داد:تا کنون 2 میلیارد تومان در بخش ترانزیت و سوآپ نفتی از شمال به جنوب کشور در بنادر سرمایه گذاری از سوی بخش خصوصی انجام شده است که در حال بهره برداری است.
وی ادامه داد:با توجه به ساخت زیر ساختهای اسکله ترافیک ساحلی ،لایروبی و واگذاری زمینها در شمال کشور به زودی جذب سرمایه گذاری در این منطقه روند رو به رشدی پیدا خواهد کرد .
وی تصریح کرد:ساماندهی پایانه های نفتی با رویکرد سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادر امیر آباد ،انزلی و نوشهر با ایجاد فضا های مناسب و زون بندی نفتی انجام شده است تا سرمایه گذاری های جدیدی در این بخش در بنادر یاد شده وارد شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد