رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

چرا مازندران؟


مازندران استانی برای آزمودن مدیران

 

مازندران از جمله استانهایی است که شاید بتوان گفت: متاسفانه در طول سالهای گذشته درصد ماندگاری مدیران لایق وقوی در آن بسیار پایین بوده است. شاید این مطلب موجب رنجش خاطر برخی مدیران فعلی استان شود ولی چه می توان گفت که حقیقت همواره تلخ بوده وخواهد بود .
همواره رسم بر این بوده که یا اصلا سهم مازندران از جذب مدیران لایق بسیار پایین بوده و یا اگر هم  سهمی از این بخش می برده، پس از چند مدت آزمون و خطای مدیران در صورت لایق بودن، آن فرد مورد نظر به تهران یا استانی دیگر منتقل می شده است .
این بار هم این قرعه به نام معاون عمرانی استانداری مازندران افتاده است، فردی که در این مدت فعالیت خود در سمت معاونت عمرانی منشا خدمات شایانی در استان بوده است . از یک سو باید خوشحال بود که مهندس قهر مانی به جایگاهی رفیع تر ودر خور لیاقت خود دست یافته است ولی از سویی دیگر باید تاسف خورد که مدیر لایق دیگری که می توانست خدمات شایان دیگری در مازندران باشد از استان رفته است .
روح الله قهرمانی معاون عمرانی استانداری مازندران طی حکمی از سوی هیات دولت به عنوان استاندار جدید گیلان معرفی شد. گفتنى است قهرمانى یکبار در دولت نهم تا پشت درهاى هیات دولت براى دریافت حکم استاندارى گیلان رفته بود و همواره به عنوان یکى از گزینه هاى جایگزین براى عبدالهى مطرح بوده است. 
روح ا... قهرمانی چابک ، متولد 1336 چابکسر ،  مهندسی سیویل (راه و ساختمان و ترافیک) از دانشگاه ITI آمریکا ، فوق لیسانس مدیریت است و تاکنون سمت هایی اجرایی همچون مسئول دستگاه نظارت طرحهای عمرانی دانشگاه عالی علوم دریائی نوشهر ، مسئول دپارتمان سیویل و معماری طرح گاز طبیعی (پالایشگاه) ولیعصر کنگان ، مدیر اجرایی طرح بزرگ شهر مسکونی شرکت نفت -طرح گاز طبیعی کنگان ، مدیر کل دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت و درمان استان اصفهان ، مدیر اجرایی طرح بیمارستان بزرگ اصفهان و طرحهای بیمارستانی نائین ، نجف آباد ، گلپایگان ، خوانسار ، اردستان ، مدیر کل دفتر فنی استانداری چهار محال و بختیاری و مسئول استانی راه اندازی فرودگاه شهرکرد ، معاون امورعمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری ، معاون امور عمرانی استانداری گیلان ، معاون برنامه ریزی و اداری مالی استانداری گیلان ، قائم مقام و عضو اصلی هیأت مدیره منطقه آزاد تجاری - صنعتی انزلی را در کارنامه در خشان خود دارد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد